Condooms moeten jong talent lokken

condooms

Omdat het Britse Reckitt Benckiser steeds moeilijker aan jong talent raakt, heeft het bedrijf een nieuwe manier bedacht om jonge werkzoekenden te lokken. Condooms met het opschrift 'stimuleer je carrière' moeten jongeren de weg tonen naar de onderneming.

Reckitt Benckiser is de fabrikant van onder andere Durex-condooms en Vanish-schoonmaakmiddel. Om jongeren aan te trekken, wil de producent van consumentengoederen nu gebruik maken van zijn sterke merken die bekend zijn bij een groot publiek.

Bedrukte condooms

De opvallende reclamecampagne met het bedrukte condoom van Durex zal zowel offline als online worden verspreid in verschillende landen.

Reckitt Benckiser heeft het in haar zoektocht naar jong en gekwalificeerd personeel erg moeilijk om te concurreren met bedrijven als Unilever en Procter & Gamble. De wervingscampagnes van deze laatste twee bedrijven zouden tot de beste van de wereld behoren.

Of Reckitt Benckiser toekomstig personeel met de campagne wil afraden aan kinderen te beginnen als ze een kans willen maken op de arbeidsmarkt, wordt niet geëxpliciteerd.

(mo) 

Meer info over Creatief solliciteren , Starters

31/03/2011