Condooms moeten jong talent lokken

Omdat het Britse Reckitt Benckiser steeds moeilijker aan jong talent raakt, heeft het bedrijf een nieuwe manier bedacht om jonge werkzoekenden te lokken. Condooms met het opschrift 'stimuleer je carrière' moeten jongeren de weg tonen naar de onderneming.

31 maart 2011

Delen

condooms

Reckitt Benckiser is de fabrikant van onder andere Durex-condooms en Vanish-schoonmaakmiddel. Om jongeren aan te trekken, wil de producent van consumentengoederen nu gebruik maken van zijn sterke merken die bekend zijn bij een groot publiek.

Bedrukte condooms

De opvallende reclamecampagne met het bedrukte condoom van Durex zal zowel offline als online worden verspreid in verschillende landen.

Reckitt Benckiser heeft het in haar zoektocht naar jong en gekwalificeerd personeel erg moeilijk om te concurreren met bedrijven als Unilever en Procter & Gamble. De wervingscampagnes van deze laatste twee bedrijven zouden tot de beste van de wereld behoren.

Of Reckitt Benckiser toekomstig personeel met de campagne wil afraden aan kinderen te beginnen als ze een kans willen maken op de arbeidsmarkt, wordt niet geëxpliciteerd.

(mo) 

Ontvang de nieuwste tips over werk en carrière

Meer dan 440.000 Jobat gebruikers zijn wekelijks op de hoogte

Aanbevolen jobs

Wij jij ook meer verdienen, leukere collega's of minder file ?

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden onderaan deze pagina, maar ook op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.