Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 6

Volgende
TVH GROUP NV

Area Sales Responsible

TVH GROUP NV | Buitenland | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 10 dagen op Jobat.be


TVH Group is een internationale groep met klanten in meer dan 170 landen en is onderverdeeld in 2 business units: TVH Parts Holding en mateco Holding. TVH Parts is dé one-stop shop van onderdelen en toebehoren voor material handling, industrial en agricultural equipment. De ongeëvenaarde knowhow van TVH’s parts afdeling vertaalt zich in een bestand van meer dan 37 000 000 artikelnummers waarvan ruim 750 000 referenties op voorraad zijn. De elektronica-afdeling van TVH is Europa’s grootste en best ingerichte service center voor de reparatie van elektronische onderdelen voor heftrucks, hoogwerkers en industriële voertuigen. TVH Equipment is de Belgische tak van mateco Holding en bestaat uit 3 activiteiten: Verkoop, Verhuur en Service. De Verkoopafdeling handelt in nieuwe en tweedehandse heftrucks en hoogwerkers. De Verhuurafdeling verhuurt heftrucks en hoogwerkers op korte en lange termijn. De Service divisie staat in voor onderhoud en herstelling. Daarnaast heeft TVH ook een opleidingscentrum ‘TVH Academy’ voor bestuurderstrainingen en technische opleidingen.

Area Sales Responsible

Functieomschrijving

Als Area Sales Responsible binnen TVH Equipment sta je in voor het verkopen van tweedehands hoogwerkers en andere industriële machines (verreikers, heftrucks,...),  naar Nederland, Scandinavië en Centraal-Europa. 

 

  • Je staat in voor de uitbreiding en opvolging van onze klanten in de hierboven beschreven regio, waarbij de nadruk ligt op de verkoop van tweedehands hoogwerkers. 
  • Door onderzoekswerk en netwerking bouw je aan een stevige dosis markt- en produktkennis,  teneinde (potentiële) klanten professioneel te benaderen.
  • Je bouwt bestaande klantenrelaties uit en speelt proactief in op vragen en nieuwe opportuniteiten bij onze klanten en prospecten.
  • Je fungeert als commercieel aanspreekpunt en zorgt voor een goede samenwerking met onze interne diensten.
  • Je houdt onze partners actief op de hoogte van onze producten en de evoluties in onze sector. 
  • Je initieert de nodige prospectie-acties in de diverse landen, die je mogelijks combineert met het bezoeken van bestaande klanten. De job impliceert buitenlandse verplaatsingen van ongeveer 20 % van je werktijd.  
  • Je voorziet de klant van een goed advies, zowel op locatie, als in de toonzaal bij een bedrijfsbezoek. Je vertoont de nodige flexibiliteit bij de opvang van ad hoc bezoeken. 
  • Je werkt nauw samen met je collega's van de binnendienst om de gestelde doelstellingen te realiseren.
  • Je werkt actief mee aan onze bedrijfsdoelstellingen.
  • Je werkt vanuit het hoofdkantoor te Waregem, waar je werk maakt van een degelijke administratieve opvolging.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Sales Manager Trade.

Profiel

  • Je hebt minstens een A2 diploma een commerciële of een technische richting, of je bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt enkele jaren ervaring in een commerciële functie, bij voorkeur in investeringsgoederen/ bouwgerelateerde machines. Je bent bereid je hierin nog verder te verdiepen.
  • Door de nodige commerciële flair en contactvaardigheid kan je klanten overtuigen en ben je sterk in in onderhandelingen.
  • Je hebt een technisch inzicht en je kan kort op de bal spelen. Je denkt sterk oplossingsgericht.
  • Je bent bereid om ongeveer 20% van de tijd te reizen.
  • Flexibiliteit is één van je troeven.
  • Klanten staan voor jou centraal en je streeft naar tevredenheid van de verschillende betrokken partijen.
  • Ondernemen is je sterkte en je kan pro actief uit de hoek komen. Je zin voor initiatief en creativiteit helpen hierbij.
  • Jouw kennis van het Nederlands is zeer goed en je kan je vlot uitdrukken in het Engels. Een goede kennis van het Frans is een sterke troef.
  • Je kan zelfstandig werken maar hebt tevens oog voor een goede teamwerking.
  • Je bent sterk in het uitbouwen van relaties en hebt oog voor commerciële opportuniteiten.
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in de regio West-/Oost-Vlaanderen, zodat je het hoofdkantoor makkelijk kunt bereiken op dagdagelijkse basis.

 

 

Aanbod

  • Een boeiende job in een internationaal bedrijf met een familiaal karakter waar mensen centraal staan.
  • Een dynamisch team, waar initiatief en ondernemerschap gewaardeerd worden.
  • Een innovatieve, vooruitstrevende en technische omgeving.
  • Talrijke ontwikkelingsmogelijkheden, o.a. door permanente begeleiding en opleidingen.
  • Een flexibele arbeidsregeling met aandacht voor een goed evenwicht tussen werk en privé.
  • Een aantrekkelijk loon, bedrijfswagen en aangevuld met extralegale voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, bedrijfsrestaurant, ...
  • Tijd voor werken en plezier dankzij het sport- en feestcomité.

Interesse?

Meer info of vragen?

Neem gerust contact op met Caroline Van Parys via caroline.van.parys@tvh.com of +32 56 43 41 04

Buitenland

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 29 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Groepsverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatieverzekering voor familie

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Business development' jobs in Buitenland meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.