Terug naar zoekresultaten Vorige

23 van 96

Volgende
ASAP Zaventem

Allround Support Medewerker

ASAP Zaventem | Zaventem | Interim optie vast, Voltijds

Staat 19 dagen op Jobat.be

ASAP is uitgegroeid tot een toonaangevende HR Group met 80 vestigingen in België.
Werving en selectie, loonadministratie, outplacement, sociaaljuridisch advies, dienstencheques, integratie van HR-software ... ASAP is al jarenlang zoveel meer dan alleen uitzendwerk.

ASAP  focust zich op talent, de uitbouw van langetermijnrelaties en de continue groei van hun HR-kennis. Met enthousiasme, natuurlijk. Of waar dacht u dat de slogan ‘Enjoy your Job’ vandaan kwam?

Allround Support Medewerker

Functieomschrijving

Je komt terecht in een groeiend bedrijf gespecialiseerd in medische beeldvorming.

In deze functie krijg je heel wat verantwoordelijkheden toegewezen. De functie bestaat uit volgend uitgebreid takenpakket:

- Je optimaliseert en beheert de administratieve zaken.
- Je verwerkt storingszaken en lost deze ook op. Dit doe je telefonisch of via e-mail.
- Je optimaliseert en beheert een zorgvuldige service administratie.
- Je zorgt voor een overzichtelijke planning van storingen, installaties, onderhoud,...
- Je beheert de dagdagelijkse planning van techniekers.
- Je beheert de correspondentie met klanten met betrekking tot de servicediensten.
- Je verwerkt en registreert inkomende service calls.
- Je voert meetrapportages in en je verwerkt deze zorgvuldig.
- Je vraagt onderdelen aan en je zorgt voor de correcte onderdelennummers.
- Je zet de juiste onderdelen klaar in het magazijn.

Profiel

- Je zal gesprekken uit België en Luxemburg bijstaan. Een uitstekende mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands, Frans en Engels is dan ook zeer belangrijk.
- Je bent in het bezit van een bachelor (Office Management).
- Je hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring in een gelijkaardige functie.
- Je bent computervaardig en leert snel nieuwe programma's aan. De gebruikte programma's zijn Navision, MS Office en Outlook.
- Je bent klantgericht en je kan assertief optreden indien nodig.
- Je lost proactief problemen op en durft initiatief nemen binnen het bedrijf.
- Je bent efficiënt en nauwkeurig.
- Je bent een kei in multitasken en haalt er energie uit.
- Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden.
- Je communiceert steeds op een professionele manier met klanten.

Kortom, je bent iemand die van aanpakken weet en die graag de handen uit de mouwen steekt.
 

Aanbod

- Je komt terecht in een nieuwe vestiging te Zaventem binnen een internationaal bedrijf.
- Een leuk team staat op je te wachten.
- Je krijgt de kans om bij te dragen aan de groei en verdere opbouw van dit bedrijf.
- Een super uitdaging om van verschillende afdelingen te kunnen proeven.
- Je maakt kans op een contract van onbepaalde duur na een geslaagde interimperiode.
Vilvoorde - Zaventem

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 9 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Vilvoorde - Zaventem meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.