Terug naar zoekresultaten

Allround Management Assistent NL/FR - Wevelgem

Via Sales Talents

Staat 8 dagen op Jobat.be

Onze opdrachtgever is een bloeiende en rasechte West-Vlaamseonderneming. Door hun sterke groei hebben ze een nieuw departement opgericht, omhun steentje bij te dragen aan het milieu. Zo hebben ze besloten om restantenvan hun productieproces te gaan recycleren en dit product te gebruiken in huncorebusiness.

Om hun groei te blijven garanderen, zijn ze op zoek naar een administratief ondersteunde medewerker.
Ben jij nauwkeurig, creatief en meedenkend?
Aarzel niet en solliciteer!

Allround Management Assistent NL/FR - Wevelgem

Functieomschrijving

Als administratieve duizendpoot ziet jouw takenpakket er als volgt uit:

- Onthaal telefonie
- Ondersteunen van de aankoop- en/of verkoop en de operations-manager
- Helpende hand bij de personeelsadministratie
- Bediening van klanten face to face
- Input van weegbonnen, gewichten weegbrug, facturatie en bestellingen
- Kwaliteitsopvolging en - controle
- Opmaak maandelijkse rapporten + cijferanalyse in samenspraak met de manager
- Deels verantwoordelijk voor HR, verzekeringen, ongevallenaangifte
- Instaan opvolging van audits, opvolgen dagplanning (productie en logistiek)

Kortom, een zeer gevarieerd pakket waar je ook face to face met de klanten in contact staat

Profiel

Jouw profiel ziet er zo uit:

- Minstens een A1 diploma 
- Vloeiende kennis van het Nederlands, goede kennis Frans (ongeveer 30% Franse contacten), noties Engels en Duits
- Je hebt +/- 5 jaar ervaring op een binnendienst
- Je bent geen meeloper, je durft creatief te denken en zelf een voorstel te implementeren
- Je bent nauwkeurig en kan goed met cijfers werken
- MS Office wordt (of is al) jouw beste vriend
- Je bent flexibel ingesteld
- Je bent een extraverte persoon die graag omgaat met klanten

Aanbod

Een nieuwe onderneming met een sterke internationale zusterfirma. Onzeopdrachtgever is reeds 40 jaar actief in de recyclagewereld.

Je komt in een bedrijf terecht in volle groei met mooie toekomstperspectieven waar er tal van doorgroeimogelijkheden aanwezig zijn.

Er wordt een inhouse opleiding voorzien.
Een zeer aantrekkelijke verloning met tal van voordelen (bespreekbaar naargelang huidig pakket)
Flexibele werktijden: dagschema tussen 7u - 18u 
Vast contract

Kortrijk

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 20 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Sales support & administratie
  • Sector: Grondstoffen, Landbouw en Voeding
  • Wevelgem (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Kortrijk meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.