Terug naar zoekresultaten
Unique Office

Allround Administratief Bediende met Affiniteit voor HR

Via Unique Office

Staat 19 dagen op Jobat.be

Ben jij een allround administratief bediende met affiniteit voor HR? Is deze vacature met andere woorden op jouw lijf geschreven? Reageer dan snel op deze vacature!


Allround Administratief Bediende met Affiniteit voor HR

Functieomschrijving

Ben jij een nauwkeurige multitasker? Een zelfstandige initiatiefnemer? En administratief sterk?

Herken jij jezelf in deze checklist? Dan ben jij misschien onze nieuwe collega! We zoeken momenteel een nieuwe medewerker die de afdeling Payroll & Billing zal ondersteunen. Als Allround Administratief Bediende sta je in voor de correcte opvolging en administratie van de lonen van onze werknemers. 

Volgende verantwoordelijkheden staan centraal in de functie:

BEHEREN SUBSIDIES

  • Je beheert een overzicht van alle subsidies waar onze groep aanspraak op kan maken
    • Je behoudt een overzicht in Excel van alle budgetten
    • Je maakt regio’s en kantoren attent op het beschikbare budget zodat zij hiernaar kunnen handelen (meer aanvragen inleveren / zich richten op specifieke doelgroepen / …)
    • Je vervolledigt binnenkomende dossiers en bezorgt ze aan de bevoegde instanties
    • Je volgt antwoord en vrijgave van budgetten van deze bevoegde instanties op
  • Je communiceert onvolledigheden in dossiers tijdig aan kantoren, en vraagt indien nodig bijkomende documenten op
  • Je bewaakt een goede en volledige administratie en houdt het klassement up to date

ONDERSTEUNING PAYROLL & BILLING

  • Je zorgt voor en onderhoudt uitgeschreven instructies over jouw werkprocessen, zodat jouw collega’s je back-up kunnen zijn bij afwezigheid
  • Je biedt algemene ondersteuning aan het Payroll & Billing team, met als specialisatie maaltijdcheques en loonb
  • Je verzorgt interne periodieke rapportering naar verschillende afdelingen, conform de behoefte van de organisatie

Profiel

GEZOCHTE PROFIEL




  • Je behaalde bij voorkeur een bachelordiploma of bent een gelijkwaardige kandidaat door ervaring

  • Je hebt een (eerste) administratieve werkervaring en bent communicatief

  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans

  • Je hebt een goede kennis van Excel

  • Je werkt zeer nauwkeurig en je hebt een goed cijfermatig inzicht

  • Je werkt zelfstandig en neemt graag initiatief


Aanbod

Onze klant is een gezond, stabiel bedrijf waar mensen centraal staan. We streven naar het juiste talent op de juiste plaats. Daarom wordt er veel aandacht besteed aan opleiding en ontwikkeling. Je komt bij ons terecht in een dynamische omgeving, met ruimte voor initiatief en vrijheid. We bieden we een aantrekkelijk salaris, aangevuld met een mooi pakket aan extralegale voordelen.


Antwerpen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 9 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Antwerpen
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Antwerpen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.