Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 6

Volgende
UHasselt

Algemeen beheerder

UHasselt | Hasselt | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 6 dagen op Jobat.be

UHasselt is in het afgelopen decennium sterk gegroeid. Dankzij haar actieve betrokkenheid bij economische en innovatiegerichte initiatieven wordt de rol van UHasselt in Limburg als economische, maatschappelijke en culturele motor meer en meer erkend. Anno 2019, is UHasselt méér dan haar zeven faculteiten en twee schools, vier onderzoeksinstituten, drie onderzoekscentra, 6500 studenten en 1400 onderzoekers en medewerkers, verspreid over twee campussen. Als civic universiteit, engageert UHasselt zich in én voor de samenleving. Ze wil mensen en kennis inzetten om - samen met anderen - grote maatschappelijke uitdagingen aan te gaan. Vernieuwing, betrokkenheid, integriteit, ondernemingszin en ruimdenkendheid zijn hierbij constanten.

Om haar ambities als civic universiteit waar te maken, is UHasselt op zoek naar een algemeen beheerder.

Algemeen beheerder

Functieomschrijving

  • Als algemeen beheerder sta je in voor het ontwikkelen van een visie en teken je het strategisch beleid uit op het vlak van administratief en technisch personeel, financiën, ICT, infrastructuur en facilitair beheer. Je draagt de verantwoordelijkheid voor het coördineren en optimaliseren van de werking inzake de betrokken diensten met als doel de UHasselt als een performante en efficiënte organisatie mee op de kaart te zetten.
  • Je coördineert de operationeel-ondersteunende processen binnen de toegewezen domeinen. 
  • Je leidt het 'project management office' waar de diverse strategische projecten opgevolgd worden.
  • Je coördineert de opstelling van de begroting, de rekeningen en de toewijzing van middelen van de universiteit. Verder ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van de auditprocessen. 
  • Je creëert en stimuleert een kwaliteitsvolle en efficiënte teamwerking. 
  • Je maakt deel uit van het dagelijks bestuur en ondersteunt en adviseert verschillende advies- en bestuursorganen aan de universiteit opdat beslissingen genomen kunnen worden op basis van correcte en volledige informatie. Verder draag je verantwoordelijkheid voor de verdere implementatie ervan.
  • Je fungeert als vertegenwoordiger van de universiteit in een aantal externe gremia teneinde een relevant netwerk uit te bouwen en te onderhouden.

Profiel

  • Je beschikt over een masterdiploma.
  • Je kan minstens 10 jaar relevante ervaring voor de functie aantonen en dit bij voorkeur in organisaties met een vergelijkbare omvang.
  • Je bent in staat een visie te ontwikkelen met het oog op het realiseren van de vooropgestelde beleidsdoelstellingen.
  • Je bent een ervaren manager en je geeft richting aan de verschillende teams door een duidelijk en inspirerend beleid uit te dragen.
  • Als people manager creëer je betrokkenheid en verhoog je het engagement en verantwoordelijkheden bij medewerkers.
  • Je draagt eindverantwoordelijkheid en neemt daar waar nodig beslissingen met lange termijn impact.
  • Je bent een vlotte communicator, zowel in het Nederlands als het Engels.
  • Je bouwt relevante nationale en internationale netwerken uit en realiseert een actief stakeholdersmanagement.

Aanbod

Je wordt aangesteld als Administratief en Technisch Personeel en verloond volgens klasse 1.
Het mandaat van beheerder wordt toegekend voor een termijn van 6 jaar, dat, na positieve evaluatie, telkens kan worden verlengd voor termijnen van 6 jaar. Je wordt als beheerder vergoed volgens het barema van gewoon hoogleraar, aangevuld met een managementvergoeding. Voor externe kandidaten betekent dit: Een onderliggende benoeming als directeur in functieklasse 2 salarisschaal 12 en vervolgens een tijdelijke toewijzing van het mandaat als beheerder. De benoeming wordt definitief na een proefperiode van 1 jaar. Voor interne kandidaten betekent dit: Hetzij het behoud van de benoeming in de toegewezen graad en een tijdelijke toewijzing van het mandaat als algemeen beheerder. Hetzij, indien men verloond wordt in een salarisschaal lager dan salarisschaal 12, een onderliggende benoeming als directeur in functieklasse 2 salarisschaal 12 en vervolgens een toewijzing van het mandaat als beheerder. De benoeming wordt definitief na een proefperiode van 1 jaar. Meer info over de verloning: johan.thijs@uhasselt.be.

Interesse?

Je kan enkel online solliciteren en dit tot en met 08 april 2019.
Voorselectie op CV. Selectie-interview(s) en assessment voor de geselecteerde kandidaten.
Meer weten over werken aan de UHasselt? Kijk op www.uhasselt.be/jobs voor onder meer onze personeelsvoordelen.
Meer info
   Prof. dr. Luc DE SCHEPPER, +32-11-268001, luc.deschepper@uhasselt.be
Hasselt

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 18 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Operations' jobs in Hasselt meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.