Terug naar zoekresultaten Vorige

14 van 14

Adviseur showroom Bilzen

460347775

AGO Jobs & HR | Bilzen | Interim, Voltijds

Staat 20 dagen op Jobat.be

Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar www.ago.jobs. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

Adviseur showroom Bilzen

Functieomschrijving

Voor een firma gelegen in Bilzen zijn we op zoek naar een adviseur showroom. ?Jouw' showroom gaat 's ochtends open en de eerste klanten komen binnen. Uiteraard heb je al een dagstart gehad met je collega's en weet iedereen goed wat er zoal te doen staat op deze werkdag. Jouw eerste taak? De klant een warm welkom heten. Taak twee? Klantwaarde genereren en de klantvraag achterhalen. Hoe ga jij te werk om dit te realiseren en hoe zorg jij ervoor dat een klant weer tevreden de deur uitgaat? - Als Adviseur showroom ben jij de ogen en oren van de firma en sta je in contact met de particuliere en professionele klant. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is. Je adviseert klanten proactief, je pikt signalen op en zet graag een stapje extra;  - Na een interne opleidingsperiode ben je in staat om bezoekers technisch advies te geven over onze producten; Tevens zorg je ervoor dat je voortdurend op de hoogte blijft van nieuwe producten en tendensen op het vlak van gevelsteen, gevelsysteem en straatklinker toepassingen; - Je betrokkenheid vertaalt zich in een onberispelijke staat van de showroom en je creativiteit zorgt ervoor dat onze showroom ons visitekaartje bij uitstek is; - Je staat in voor het voorraadbeheer en het samenstellen van digitaal- en documentatiemateriaal; - Je zorgt voor een correcte en snelle verzending van commerciële informatie- en documentatieaanvragen; - Je staat in voor een aantal algemene secretariaatstaken zoals postverdeling, bestellen van kantoormateriaal, catering opvolgen en hotel boekingen enz?

Profiel

Het gezocht profiel:
- Je beschikt over een Bachelor diploma;
- Naast een zeer goede kennis van het Nederlands is een goede praktische kennis van het Frans een must, bijkomende talen zijn een pluspunt;
- Je straalt vertrouwen uit naar onze klanten en je biedt ze een hoog serviceniveau door ze mee te nemen in de optimale beleving van hun klantenreis
- Je bent stressbestendig en je hebt een flexibele ingesteldheid;
- Je hebt goede organisatorische & administratieve vaardigheden;
- Je kan snel je weg vinden in allerlei computertoepassingen.

Aanbod

Zij bieden je een afwisselende functie in een groeiende onderneming. Laat je inspireren door onze energieke sfeer en beleef hun familiale kernwaarden. Na een interne opleidingsperiode kan je je eigen verantwoordelijkheden opnemen. Het loonpakket met extralegale voordelen staat in verhouding tot de toegekende verantwoordelijkheden.

Interesse?

Heb je interesse? Kom dan langs in ons kantoor of mail ons jouw motivatiebrief en cv.

AGO Jobs & HR Geel Office
Grote Steenweg 3a
2440 Geel Office
Tel.: 014 58 72 19
Email: geel.office
Tongeren

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 8 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Bachelor na Bachelor

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Toonzaalverkoop' jobs in Tongeren meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.