Terug naar zoekresultaten

Administration Officer (m\/v) voor een bouwproject firma in Antwerpen centrum

Unique Office | Antwerpen | Bepaalde duur, Voltijds

Nog 7 dagen om te solliciteren

Bouwproject firma


Administration Officer (m\/v) voor een bouwproject firma in Antwerpen centrum

Functieomschrijving

Unique zoekt voor een firma te Antwerpen centrum een administration officer. Je werkt voor een project bouwfirma.

Als Administration Officer ben je, samen met je collega’s van het Administration Excellence Team, verantwoordelijk voor de administratieve, operationele en organisatorische ondersteuning van ons regiokantoor te Antwerpen. Verantwoordelijkheden:

  • Diverse operationele & administratieve taken ter ondersteuning van de business, en dit op verschillende domeinen (ontwikkeling, verkoop, constructie)
  • Administratieve voorbereiding en opvolging van contracten en notariële dossiers (afspraken inplannen met notarissen, aannemingscontracten voorbereiden, compromissen voorbereiden en nakijken, etc)
  • Het invoeren, controleren en beheren van alle data in de softwaremodules eigen aan ontwikkeling, uitvoering en verkoop (financiële data, kadastrale data, contractuele data,…)
  • Communicatie verzorgen met externe partijen (landmeters, notarissen, etc.) en interne partijen (boekhouding, ontwikkelaars, verkopers, etc.)
  • Beheren en opvolgen van de binnenkomende en uitgaande correspondentie om zo een vlotte administratieve doorstroming te garanderen
  • Algemene secretariaatstaken zoals agendabeheer, beheer vergaderzalen, correspondentie, back-up onthaal, etc.

Profiel


  • Je hebt een Bachelor diploma Office Management, Communicatiemanagement of Bedrijfsmanagement, of gelijkwaardig.

  • Je kan minstens 2 jaar ervaring voorleggen.

  • Ervaring met notariële documenten is een troef, maar zeker geen must. Je werkt voornamelijk uiterst nauwkeurig.

  • Jouw persoonlijkheid wordt gekenmerkt door enthousiasme, dynamiek, teamspirit en pro-activiteit.

  • Je kan goed overweg met MS Office. Kennis SAP is een pluspunt, maar zeker geen noodzaak.

  • Je kennis Nederlands is zeer goed. Daarnaast beschik je over een basiskennis Frans en Engels.


Aanbod


  • Loon bespreekbaar in functie van ervaring.

  • Bijkomende voordelen zoals maaltijdcheques (8 euro), ecocheques, sociaal abonnement PC 200

  • Werkuren van 8u30 tot 17u30 met 1u middagpauze

  • 40 vakantiedagen, waarvan 1 week collectief vast ligt, de overige dagen zijn vrij in te plannen


Antwerpen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 7 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Engels, Frans

Aanbod

  • Bepaalde duur
  • Voltijds
  • € 2.000 per maand

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Antwerpen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.