Terug naar zoekresultaten
Xtra Interim & Select

Administratieve medewerker dienst Preventie

Xtra Interim & Select | Wommelgem | Interim optie vast, Deeltijds of voltijds

Staat 18 dagen op Jobat.be

Xtra Interim & Select is een rekruterings- en selectiepartner die staat voor een persoonlijke & eigentijdse aanpak. Na bijna 6 jaar bestaan wij uit 8 bloeiende vestigingen (Deurne, Kontich, Mechelen, Zaventem, Maritiem & Logistiek Antwerpen, Geel, Mechelen Construct en Sales & Office Wommelgem) en één inhouse vestiging.
Deze worden gedragen door een 45-tal gepassioneerde, enthousiaste Xtra Stars.
We stellen voor jou onze knowhow en enthousiasme ter beschikking om op zoek te gaan naar de juiste nieuwe uitdaging, op maat van je kerntalenten.

 

Administratieve medewerker dienst Preventie

Functieomschrijving

Hoe zal jouw takenpakket eruit zien?

-    Je bent het eerste aanspreekpunt (telefonisch, mail) voor de collega’s uit de verkooppunten, je staat hen vriendelijk en vlot te woord in het Nederlands en het Frans;
-    Tevens sta je in voor het ondersteunen van de preventiedienst met administratieve taken zoals: het opstellen van maandverslagen, jaarverslagen, AO-rapportering, administratieve voorbereiding CPBW;
-    Je beheert de mail en de agenda van de preventieafdeling, vertaalt verslagen (brandweer, EDPB, FOD WASO,…) in concrete actieplannen, bereidt de opleidingen voor, zorgt voor bestellingen, verzorgt de briefwisseling, verdeelt documenten en materialen aan de verkooppunten;
-    De veiligheidsopleidingen worden door jou gecoördineerd (onthaal nieuwe medewerkers, toolboxen, veiligheid bij projecten, veiligheidsopleiding winkelverantwoordelijken,…), de periodieke controles, indienststellingen, jaarlijkse rondgangen van de externe preventiedienst en arbeidsgeneesheer, evacuatieoefeningen,… en volgt actief en regelmatig de acties hieruit op.
 

Profiel

Naar welke vaardigheden en competenties zijn we op zoek?

-    Je hebt een oprechte affiniteit met preventie en veiligheid, je ziet hier ook het belang van in;
-    Beschik je over een zeer nauwkeurige en klantgerichte werkstijl in combinatie met sterke communicatieve vaardigheden? Dan spring je er voor ons echt uit! 
-    Je hebt een Bachelordiploma in een administratieve richting en/of reeds vijf jaar ervaring in een gelijkwaardige functie; 
-    Mocht je al van een basisopleiding veiligheid en/of kennis van de werking van een interne preventiedienst hebben genoten is een pluspunt maar geen noodzaak.

Talenkennis: 
We zoeken iemand met een zeer grondige kennis van het Frans (mondeling én schriftelijk) absoluut noodzakelijk om onze collega’s in Wallonië vlot van dienst te kunnen zijn.

Computerkennis:
MS office (Word, Excel, PowerPoint en Outlook) en de gangbare IT-tools hebben voor jou geen geheimen meer!

Aanbod

Wat bieden we je graag aan? 

Na een geslaagde interim –periode een vast contract. Je komt terecht in een steeds groeiende onderneming en een leuk team die ook het belang van preventie hoog in het vaandel dragen en waar initiatief zeker gewaardeerd wordt.

Praktisch

-    Voltijdse tewerkstelling van 8uur tot 16u30, vrijdag tot 14u30
-     4/5de is bespreekbaar.

 

Interesse?

Mevrouw Indigo Hofmans
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 21 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Deeltijds of voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.