Terug naar zoekresultaten Vorige

27 van 27

Forum Jobs Zottegem

ADMINISTRATIEVE DUIZENDPOOT VOOR KLEINE KMO

Forum Jobs Zottegem | Zottegem | Interim optie vast, Voltijds

Nog 7 dagen om te solliciteren

ADMINISTRATIEVE DUIZENDPOOT VOOR KLEINE KMO

Functieomschrijving

Onze klant is een kleine KMO, doch wereldwijd actief op de markt van doe-het-zelf materiaal.
In het kader van hun verdere groei zijn we voor deze firma op zoek naar een administratieve duizendpoot.

Concreet word je de de rechterhand van de zaakvoerder en ontlast je hem van de volledige administratie.
Dit zorgt ervoor dat je een zeer ruim takenpakket en veel afwisseling hebt.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Orderopvolging van A tot Z: van het ontvangen tot het opvolgen en facturatie
  • Eerste aanspreekpunt voor internationale klanten betreft de producten, prijzen, voorraden en bestellingen, zowel telefonisch, via mail als persoonlijk op het bedrijf
  • ondersteunen van de zaakvoerder bij het werven van nieuwe klanten: telefonische prospectie, het opsturen van brochures en infofolders,...
  • Voorbereiding van rapporten, listings ifv aan- en verkoop, stockbeheer en budgetten
  • De verdere implementatie van het nieuwe ERP-pakket
  • Opstarten van nieuwe projecten zoals het lanceren van producten via bestaande webshops zoals bol.com, amazon,...
  • Je brengt structuur in het bedrijf en zet de administratie volledig naar jouw hand

Je werkt fulltime van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17u00 (begin/einduur licht te bespreken met de zaakvoerder)

Profiel

In deze functie zal je zeer zelfstandig functioneren. Onze klant is dan ook op zoek naar iemand met minstens een eerste werkervaring in een polyvalent administratief/commerciële functie.

Gezien de internationale context communiceer je zeer vlot in het Nederlands, Frans en Engels. Elke bijkomende taal is een pluspunt.
Daarnaast heb je een hands-on mentaliteit en weet je van aanpakken. 

Uiteraard kan je zeer vlot werken met de courante office programma's en heb je bij voorkeur reeds ervaring met een ERP pakket. Kennis van social media en webshops is een pluspunt.

Je kiest bewust voor het werken in een kleine KMO.
Je woont in de nabije omgeving (Merelbeke, Zottegem, Oosterzele,...)

Aanbod

Je komt terecht in een kleine KMO waar je nauw samenwerkt met de zaakvoerder.
Er is veel ruimte voor eigen inbreng en mogelijkheid om structuur te brengen.

Daarnaast werk je in een internationale context waarbij je dagelijks je talenkennis kan gebruiken.
Je kan rekenen op een motiverend loon op basis van je ervaring, aangevuld met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques.

Interesse?

Zottegem Forumjobs
Aalst

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 7 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / secretariaat' jobs in Aalst meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.