Terug naar zoekresultaten
Commissie voor Boekhoudkundige Normen

Administratief secretaris

Brussel

Via Commissie voor Boekhoudkundige Normen

Staat 17 dagen op Jobat.be

De Commissie voor Boekhoudkundige Normen is een autonome instelling van publiek recht met rechtspersoonlijkheid, die de federale regering, het parlement, de vennootschappen en de professionelen uit de cijferberoepen adviseert, door haar aanbevelingen bijdraagt tot de ontwikkeling van de leer van het boekhouden en als Belgische ‘standard setter’ mee de beginselen bepaalt van een regelmatige boekhouding.

De CBN heeft een vacature voor een punctuele en ervaren (m/v)

Administratief secretaris

Functieomschrijving

Als rechterhand en vertrouwenspersoon van de secretaris-generaal vervul je een belangrijke rol als draaischijf en coördinator van de organisatie. Je voert diverse belangrijke taken uit op het vlak van secretariaat, personeelszaken, financiën en logistiek.

Taken
  • Secretariaat : organiseren en voorbereiden van vergaderingen, onthaal van bezoekers, agendabeheer, correspondentie
  • Personeelszaken : beheren van de personeelsadministratie, doorgeven van prestaties en andere elementen voor de loonberekening (door sociaal secretariaat), contact met wervingskantoren bij rekrutering, opvolging van de verzekeringen
  • Financiën : thesaurie, beheer van de rekeningen, controle van facturen, boekhouding en rapportering aan de directie en de overheid, berekening en aangifte van de presentiegelden, onderhandelen met leveranciers
  • Logistiek : beheren van de website - webmaster, planning en verdeling van het jaarboek, organisatie van seminars, bijhouden van de bibliotheek, het klassement en het archief enz.

Profiel

  • Master of bachelor met zeer degelijke kennis van het Nederlands en het Frans, vertrouwd met Microsoft Office
  • Doorzetter die initiatief neemt en autonoom en collegiaal kan werken in het algemeen belang en duidelijk en transparant is in communicatie

Aanbod

  • Voltijds bediendencontract van onbepaalde duur met een marktconform salaris, aangevuld met extralegale voordelen (groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, smartphone, laptop, mobibkaart eerste klasse)
  • Een collegiale werksfeer in een klein dynamisch team
  • Een met het openbaar vervoer vlot bereikbare werkplek (nabij station Brussel Noord) of evt. gratis parking
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 43 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Management assistant / secretariaat
  • Sector: Financiën en Verzekeringen
  • Brussel
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / secretariaat' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.