Terug naar zoekresultaten
Accent

Administratief planner

Via Accent

Staat 12 dagen op Jobat.be

Onze klant is een betrouwbare en ervaren IT-partner voor field services remote services smart device management staffing en automatisering.
Dankzij de omvang van deze organisatie en de Service Cruiser software kunnen ze klanten ondersteunen met de juiste mensen processen en technologieën.

Met 1450 medewerkers doen zij er alles aan om de klantenervaring van het doelpubliek te verbeteren.
Samen bieden ze de meest geautomatiseerde geïntegreerde en krachtige klantendiensten in de Benelux.

Administratief planner

Functieomschrijving

Samen met je collega?s ben je verantwoordelijk voor het inplannen van de taken van de techniekers. Deze afdeling heeft tot voornaamste missie de administratieve verwerking van de uit te voeren taken plannen van de techniekers bij diverse klanten in Belgie en Luxemburg. Je onderhoudt veelvuldige contacten met klanten en je bent verantwoordelijk voor het bijhouden en administratieve verwerking van de installatie gegevens. Verder ben je verantwoordelijk voor:
  • de dagelijks administratieve opvolging van de afspraken
  • een efficiënte en kwalitatieve inzet van de engineers
  • het beantwoorden van vragen van klanten aangaande hun installatie
  • het veelvuldig contact met techniekers aangaande de inplanning van hun taak en bijkomende vragen van klanten

Profiel

Jij kan jezelf terugvinden in onderstaande competenties en vaardigheden:
  • jij kan efficiënt plannen en coördineren van interventies alsook het aansturen van medewerkers zit in de genen
  • een eerste ervaring in een gelijkaardige functie is een plus
  • je bent vertrouwd met het Office pakket
  • je bent steeds klantgericht en vriendelijk
  • je bent creatief in oplossingen innovatief gedreven en stressbestendig
  • jouw Nederlands is perfect en je beschikt over een goede kennis van de Franse taal Duits is een pluspunt
  • je bent beschikbaar tussen 8u en 20u (8u/dag)

Aanbod

Concreet bieden we jou:
  • een job optie vast
  • in een bloeiende en gezonde firma
  • toffe collega's
  • ruime ontwikkelings- en groeimogelijkheden
  • een 40-uren werkweek
  • eerlijke verloning met extralegale voordelen
  • opleiding on the job
Limburg

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 16 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in Limburg meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.