Terug naar zoekresultaten
Xtra Interim & Select

Administratief medewerker

Xtra Interim & Select | Berchem | Interim optie vast, Deeltijds of voltijds

Staat 22 dagen op Jobat.be

Xtra Interim & Select is een rekruterings- en selectiepartner die staat voor een persoonlijke & eigentijdse aanpak. Na bijna 6 jaar bestaan wij uit 8 bloeiende vestigingen (Deurne, Kontich, Mechelen, Zaventem, Maritiem & Logistiek Antwerpen, Geel, Mechelen Construct en Sales & Office Wommelgem) en één inhouse vestiging. Deze worden gedragen door een 45-tal gepassioneerde, enthousiaste Xtra Stars. We stellen voor jou onze knowhow en enthousiasme ter beschikking om op zoek te gaan naar de juiste nieuwe uitdaging, op maat van je kerntalenten.

 

Administratief medewerker

Functieomschrijving

Voor onze opdrachtgever met als hoofdvestiging te Berchem (Antwerpen) zijn we op zoek naar een customer support medewerker. Ze onderscheiden zich binnen de sector van customer care centers door het verkiezen van kwaliteit boven kwantiteit!

Wat zal onder jouw takenpakket vallen:
  • Vlotte, klantgerichte telefonische schadeaangiftes;
  • Telefonische intakes waarbij je alle medische gegevens verzamelt en registreert;
  • Correct informeren van de kosten en eventuele verzekering van de ziekenhuisopnames.

Profiel

Naar welke vaardigheden en competenties zijn we op zoek?
  • Communicatief sterk zijn;
  • Nauwkeurig en juist kunnen werken;
  • Klantgericht en flexibel zijn;
  • Een positieve ingesteldheid hebben;
  • Goed kunnen samenwerken;
  • Een goede beheersing van PC begrippen en Windows;
  • Achtergrond in de medische sector is een pluspunt, maar geen must.
Talenkennis:
We zijn op zoek naar iemand die vloeiend Frans én Nederlands spreekt. Duits en/of Engels is zeker een pluspunt!
 

Aanbod

Je zal tewerkgesteld worden in een groeiende en snel evoluerende organisatie. Er heerst een super toffe sfeer met oog voor het persoonlijk welzijn, kortom een zeer aangename werkplek! Na een positieve interim periode kans op een vast contract en een uitstekende opleiding en begeleiding bij je job!

Praktisch:
  • Je werkt van maandag tot en met vrijdag in een shiftensysteem tussen 8 – 19 uur.
  • Eén zaterdag per maand werk je van 9 – 14 uur.
  • Deeltijdse tewerkstelling (van maandag tot vrijdag in de voormiddag)  is mogelijk na de opleiding van 4 weken.
  • Start opleiding: maandag 17/06/2019 of september 2019.

 

Interesse?

Mevrouw Indigo Hofmans
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 17 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Deeltijds of voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.