Terug naar zoekresultaten
Accent

Administratief medewerker planning

Via Accent

Staat 7 dagen op Jobat.be

Dit bedrijf is gespecialiseerd in het maken en plaatsen van tijdelijke wegsignalisatie. Het is een enorm grote groep die vooral bestaat uit chauffeurs B en C maar ook uit plaatsers en beletteraars.
Dit groot familiebedrijf groeit jaar na jaar opmerkelijk en dit hebben ze te danken hebben aan hun doorgedreven en persoonlijke aanpak. Hier draait alles om geven en nemen. Je komt terecht in een team dat bestaat uit harde werkers maar tussendoor is er zeker ruimte voor een portie humor.

Administratief medewerker planning

Functieomschrijving

Voor ons jong en gedreven team zijn wij opzoek naar een planner: ?Die zorgt voor het opstellen en controleren van de planning van verschillende activiteiten om een goed verloop van onze werven te garanderen. Men houdt daarbij rekening met de beschikbaarheid van mensen materialen (soorten) voertuigen en de tijd die nodig is om de werf te zetten. Men dient tevens functioneel leiding te geven aan plaatsters van signalisatie. ?Die tevens administratief werven correct en tijdig kan opvolgen. Men zorgt ervoor dat elk dossier volledig ius met de juiste gegevens op de juiste plaats in het dossier. Ook stelt de planner materiaallijsten op en houdt men de nodige rapporten bij. ?Met de eindverantwoordelijkheid voor problemen die zich voordien op werven zowel op gebied van melding opvolging als oplossing. ?Die conti¨nuïteit kan garanderen betreffende het in stand houden van een werf dmv een beurtrol. Dit wil zeggen dat men wachtperiodes heeft waarbij men 24/7 telefonisch beschikbaar dient te zijn. daarbij volgt de planner van wacht de interventies en werven op voor en na de uren en in het weekend. eventuele problemen worden zo opgelost en indien nodig wordt er contact met de klant werfleider of andere opgenomen.

Profiel

?Ordelijk en gestructureerd
?Stressbestendig
?Communicatief
?In staat om leiding te geven aan arbeiders
?Planmatig
?Gedreven
?Flexibele opstelling
?Goede kennnis van Microsoft Office
?Leergierig
?Klantvriendelijk/commercieel
?...

Jobgerelateerde competenties
?De fabricage plannen rekening houdend met de bestellingen de productievereisten en onvoorziene situaties
?Domein: Planning
?De activiteiten van een team coördineren
?Technische ondersteuning bieden bij de selectie van leveranciers of onderaannemers
?De uitvoering van de interne en in onderaanneming uitgevoerde activiteiten met betrekking tot de goederenbehandeling de opslag en het transport controleren
?De conformiteit van bestellingen verzendingen of leveringen controleren
?Circuits voor de verzending van producten naar de klanten organiseren en de verschillende acties coördineren
?De voorraad opvolgen tekorten vaststellen Bestellingen plaatsen

Persoonsgebonden competenties
?Regels en afspraken nakomen
?Omgaan met stress
?Leervermogen hebben
?Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
?Contactvaardig zijn
?Samenwerken als hecht team
?Zin voor nauwkeurigheid hebben
?Creatief denken (Inventiviteit)
?Commercieel zijn
?Zelfstandig werken
?Klantgerichtheid
?Resultaatgerichtheid
?Plannen (= ordenen)

Aanbod

Een uitdagende job in een jong en dynamisch team. Dit volgens een 385 urenweek.

20 Wettelijke verlofdagen + 3 ADV dagen
Maaltijdcheques en Ecocheques
Hospitalisatieverzekering (na interimperiode)
Antwerpen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 21 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Lager onderwijs
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in Antwerpen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.