Terug naar zoekresultaten

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER: PAARDENSECTOR

Anoniem | Leuven | Interim optie vast, Onbepaalde duur, Voltijds

Voor een klant van ons die al enkele jaren actief zijn in de paardenwereld en ondertussen Belgisch marktleider zijn in hun niche, zijn we op zoek naar een administratief profiel met wat commerciële flair. 

We zoeken iemand die zelf actief is in de paardensector, liefst in de jumpingwereld. 

Ben jij onze ideale kandidaat? Aarzel niet en stuur ons jou cv!

ADMINISTRATIEF MEDEWERKER: PAARDENSECTOR

Functieomschrijving

Als rechterhand en vertrouwenspersoon van de zaakvoerster, werk je heel nauw met haar samen en ben je verantwoordelijk voor verschillende administratieve taken: 

Secretariaat:
- Eerstelijn opvang van de telefoon;
- Binnenkomende leveranciers en klanten verder helpen;
- Instaan voor het archiveren en klasseren van allerhande documenten (wagenpark, werkbonnen, verzekeringen, facturen, enz...);
- Het beheer en de opvolging van de agenda van de zaakvoerster;
- Organisatie van zakenreizen.
Verkoop: 
- Offertes opstellen & pro-actief opvolgen;
- bestellingen doorgeven aan de productie en de termijnen controleren en respecteren;
- verkoopfacturen opmaken & posten.
Verhuur: 
- Je beheert de volledige interne administratie;
- Bij jaarlijks weerkerende evenementen zorg je voor de logistieke organisatie;
- je onderhoudt de klantencontacten van deze evenementen.
Aankoop:
- Je koopt de grondstoffen aan in functie van de behoeften van het productieteam;
-Je controleert de aankoopfacturen op prijs en aantal;
-...

In geval van korte afwezigheid van de zaakvoerster, zal jij, samen met de productie verantwoordelijke, zorgen voor continuïteit en goede werking van de onderneming. Je bent dus niet afkerig van verantwoordelijkheid en durft beslissingen nemen met betrekking tot je takenpakket. 

 

Profiel

  • Je hebt ZEKER affiniteit met de paardensector! Idealiter wat kennis of ervaring in de jumpingwereld;
  • Je behaalde een bachelor diploma in een relevante richting of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands, Engels alsook een woordje Frans spreken schrikt je niet af; 
  • Je draagt klantvriendelijkheid hoog in het vaandel;
  • Je bent stipt en nauwkeurig ingesteld en je kan zonder problemen overweg met het MS office pakket;
  • Je werkt zelfstandig en durft verantwoordelijkheid nemen wanneer nodig; 
  • Je bent dynamisch en neemt initiatief;
  • Je bent iemand die discreet kan omgaan met vertrouwelijke informatie. 

Aanbod

Onze klant biedt jou een boeiende afwisselende job met veel zelfstandigheid en plaats voor initiatief. 
Je werkt in een klein stabiel, groeiend bedrijf met een stevige reputatie in de markt. 
Er wordt een grondige interne opleiding voorzien en je kunt steeds terugvallen op jouw collega's wegens onze korte communicatielijnen. 
 

Deze job wordt niet langer aangeboden.

Alle jobs Administratief bediende

Populaire jobs in Administratief bediende:

Interessante jobs elke week in je mailbox? Vervolledig je cv op Mijn Jobat en schrijf je in voor Jobat Express.

Leuven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Grondstoffen, Landbouw en Voeding
  • Leuven (standplaats)

Vereisten

  • Academische Bachelor

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Leuven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.