Terug naar zoekresultaten Vorige

15 van 15

ASAP Brussel

Administratief medewerker Oriëntering financiën

Administratief medewerker Oriëntering financiën

Via ASAP Brussel

Nog 2 dagen om te solliciteren

ASAP is uitgegroeid tot een toonaangevende HR Group met 80 vestigingen in België.
Werving en selectie, loonadministratie, outplacement, sociaaljuridisch advies, dienstencheques, integratie van HR-software ... ASAP is al jarenlang zoveel meer dan alleen uitzendwerk.

ASAP  focust zich op talent, de uitbouw van langetermijnrelaties en de continue groei van hun HR-kennis. Met enthousiasme, natuurlijk. Of waar dacht u dat de slogan ‘Enjoy your Job’ vandaan kwam?

Administratief medewerker Oriëntering financiën

Functieomschrijving

Je geeft klantenadviseurs en Accountmanagers een overzicht van het jaarbudget van hun klanten en de jaarlijkse prognose. (80% van de tijd)

Je helpt de zakelijke controller om
o verschillende gedetailleerde rapporten te produceren en te ontwikkelen;
o Je zorgt voor een tijdige beschikbaarheid en distributie van gegevens;
o Je communiceert en rapporteert over rapportageverzoeken;
o Je doet aanbevelingen over het afsluiten van de verschillende rapporten vanuit een technisch oogpunt, maar ook op inhoudelijk niveau;
o Je zorgt voor een maximale automatisering in de rapporten;
o Je identificeert en rapporteert problemen / inconsistenties in de gegevens;
o Periodieke data-analyse en rapportage uitvoeren in de verschillende functionele gebieden;
o Identificeren, structureren, organiseren en verzamelen van gegevens;
o Valideer, interpreteer en motiveer de verkregen resultaten.

Profiel

Je hebt uitstekende technische en analytische kennis van operationele problemen;
Je hebt uitstekende kennis van het verwerken en analyseren van een grote hoeveelheid gegevens;
Je bent proactief en in staat om autonoom te werken;
Je kunt je gemakkelijk uitdrukken in het Frans en het Nederlands;
Oplettend, gepassioneerd en klantgerichtheid zijn waarden die u inspireren;
Je weet hoe je je moet aanpassen in een veranderende omgeving, je bent een problemsolver en je neemt je verantwoordelijkheden op.

Je hebt een eerste ervaring in een vergelijkbare functie;
U hebt affiniteit met cijfers;
Je hebt een grondige kennis van computer- en kantoorhulpmiddelen (Excel);

Het bezit van een Master (Finance of Commerce is een pluspunt) 
Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en Frans. 

Aanbod

Tijdelijke opdracht t.e.m. eind december.
een aantrekklijke salaris met aanvullende maaltijdcheques
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 2 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratie
  • Sector: Financiën en Verzekeringen
  • Sint-Agatha-Berchem (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.