Terug naar zoekresultaten
Groep IDEWE vzw

Administratief medewerker klantenservice Mechelen

Bij Groep IDEWE vzw

Staat 8 dagen op Jobat.be

De Groep IDEWE verleent een breed gamma aan diensten gericht op gezondheid, veiligheid, welzijn en milieu op het werk. Met meer dan 800 medewerkers regionaal gespreid over 9 locaties werken wij in Vlaanderen, Brussel en Wallonië samen voor ruim 35 000 klanten uit de industrie, de privé- en de openbare dienstverlening. Wij ondersteunen hen bij het opzetten en uitvoeren van preventief medisch toezicht en alle aspecten van risicobeheersing (arbeidsveiligheid, bedrijfshygiëne, milieuzorg, ergonomie, psychosociale aspecten van het werk, verzuimbeleid ).  Voor onze vestiging in Mechelen zijn we op zoek naar een
 

Administratief medewerker klantenservice Mechelen

Functieomschrijving

Je maakt deel uit van een team van medewerkers klantenservice die aangestuurd en gecoacht worden door de regionaal administratief directeur. Dit team staat in voor de administratieve en organisatorische ondersteuning van de preventieadviseurs (arbeidsgeneesheren, verpleegkundigen, ingenieurs, ergonomen, psychologen) die bij onze klanten actief zijn:
  • je maakt de planning op van de jouw toegewezen preventieadviseurs in het kader van het preventief gezondheidstoezicht, bedrijfsbezoeken, comitédeelnames en vaccinaties.  Je werkt hierbij steeds proactief, efficiënt en oplossingsgericht.
  • je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.  Je vangt vragen op, geeft uitleg over onze dienstverlening en werking en volgt de correcte afhandeling op.
  • je zorgt voor de praktische organisatie van de EHBO-opleidingen, vanaf de opmaak van de offerte tot en met de facturatie.
  • je staat mee in voor het onthaal van de klanten / bezoekers volgens een beurtrol.
  • algemene administratieve taken en dossierbeheer.

Profiel

  • Je behaalde een bachelor diploma in een administratieve richting of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Bij voorkeur beschik je over ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Je hebt een passie voor preventie en draagt onze kerncompetenties loyaliteit, samenwerken, gedrevenheid en kennis delen hoog in het vaandel.
  • Je bent zeer klantgericht, stressbestendig en sterk communicatief. Je haalt energie uit contact met klanten.
  • Je beschikt over stevige organisatorische en administratieve vaardigheden : je werkt gestructureerd, proactief en met oog voor detail. Je kan vlot schakelen tussen verschillende taken en volgt deze taken van a tot z op.
  • Je bent goed vertrouwd met de courante informaticatoepassingen (Word, Excel,…) en vindt snel je weg in bedrijfseigen programma’s.

Aanbod

Wij bieden jou een gevarieerde job in een stabiele, uitdagende werkomgeving.  Een grondige inwerkingsperiode wordt voorzien.
Daarnaast zorgen we voor een marktconform loon, aangevuld met extralegale voordelen (o.a. maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering)
 
Mechelen - Lier

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 31 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Gezondheidszorg en Medisch toebehoren
  • Mechelen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Mechelen - Lier meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.