Terug naar zoekresultaten
Groep IDEWE vzw

Administratief medewerker klantenservice Antwerpen

Bij Groep IDEWE vzw

Staat 27 dagen op Jobat.be

Groep IDEWE verleent een breed gamma aan diensten gericht op gezondheid, veiligheid, welzijn en milieu op het werk. Met meer dan 800 medewerkers regionaal gespreid over 9 locaties werken wij in Vlaanderen, Brussel en Wallonië samen voor ruim 35 000 klanten uit de industrie, de privé- en de openbare dienstverlening. Wij ondersteunen hen bij het opzetten en uitvoeren van preventief medisch toezicht en alle aspecten van risicobeheersing (arbeidsveiligheid, bedrijfshygiëne, milieuzorg, ergonomie, psychosociale aspecten van het werk, verzuimbeleid ).  Voor onze vestiging in Antwerpen zijn we door de groei van de regio op zoek naar een
 

Administratief medewerker klantenservice Antwerpen

Functieomschrijving

Je maakt deel uit van een team van medewerkers klantenservice die aangestuurd en gecoacht worden door de regionaal administratief directeur. Dit team staat in voor de administratieve en organisatorische ondersteuning van de preventieadviseurs (arbeidsgeneesheren, verpleegkundigen, ingenieurs, ergonomen, psychologen) die bij onze klanten actief zijn:
  • Je maakt de planning op van de jouw toegewezen preventieadviseurs in het kader van gezondheidstoezicht, bedrijfsbezoeken, comitédeelnames, uitvoeren projecten en contracten, je werkt hierbij steeds proactief, efficient en oplossingsgericht;
  • Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten en onderhoudt een vlot telefonisch en/of face to face contact met je klant;
  • Je kent onze dienstverlening door en door en waakt over een correcte, uniforme en tijdige uitvoering hiervan;
  • Je biedt ondersteuning aan de regionaal administratief directeur in het kader van de opvolging en uitbreiding van de klantenportefeuille : evaluatiemeetings met klanten, opvolgen van noden en behoeften, opvolgen preventie-eenheden en facturatie, actief op zoek gaan naar opportuniteiten bij bestaande of nieuwe klanten,...;
  • algemene administratieve taken.

Profiel

  • Je behaalde een bachelor diploma in een administratieve richting of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt bij voorkeur een eerste ervaring in een administratieve of commerciële functie.
  • Je hebt een passie voor preventie en draagt onze kerncompetenties loyaliteit, samenwerken, gedrevenheid en kennis delen hoog in het vaandel.
  • Je beschikt over stevige organisatorische en administratieve vaardigheden : je werkt gestructureerd, proactief en met oog voor detail. Je kan vlot schakelen tussen verschillende taken.
  • Je bent klantgericht en sterk communicatief. Je houdt van contact met klanten, zowel telefonisch als face to face.
  • Je bent stressbestendig, flexibel en vangt last minute wijzigingen met plezier op.
  • Je kan zelfstandig werken maar ook in een team functioneer je perfect.
  • Je kan vlot met cijfers overweg, hebt een goede kennis van Excel en Powerpoint en vindt snel je weg in bedrijfseigen programma’s.

Aanbod

Wij bieden jou een gevarieerde job in een stabiele, uitdagende werkomgeving. Een grondige inwerkperiode wordt voorzien.
Daarnaast zorgen we voor een marktconform loon, aangevuld met extralegale voordelen.
 
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 12 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Gezondheidszorg en Medisch toebehoren
  • Antwerpen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.