Terug naar zoekresultaten Vorige

11 van 116

Volgende
Lidl

Administratief Medewerker Inkoop

Bij Lidl

Staat 12 dagen op Jobat.be

Lidl groeit snel. Elke drie weken een nieuwe winkel, elke drie jaar een nieuw distributiecentrum en elke drie minuten een nieuwe klant, dat doet niemand ons na. Maar die groei is nog maar het begin. Het is onze droom om nog meer harten van klanten te winnen met onze verse groenten en ons lekker brood. Elke dag opnieuw. Het geheim van dat succes? Dat zijn onze 7.800 medewerkers. In onze winkels, distributiecentra en op onze kantoren. Door hun inzet en hun ideeën, maken zij elke dag het verschil en doen zij Lidl groeien. Zin om mee te groeien?

Administratief Medewerker Inkoop

Functieomschrijving

Binnen inkoopadministratie staat een vast team klaar om onze inkopers te ondersteunen bij de uitvoering van de algemene administratie. Onze collega’s vragen leveranciers- en artikelgegevens op en verwerken deze in ons systeem. Zij zorgen ervoor dat alle contracten correct afgesloten worden zodat al onze producten tijdig in de winkelrekken liggen.
  • Je maakt prijsbevestigingen op, vraagt leveranciers- en artikelgegevens op bij onze leveranciers en je volgt dit nauwgezet op.
  • Je voert deze product- en leveranciersgegevens in ons Lidl eigen contractschrijfsysteem in. Zo maak je nieuwe contracten op.
  • Je houdt onze databank up-to-date en voert wijzigingen door bijv. een adreswijziging van een leverancier.
  • Je vult de actieplanning aan met de juiste gegevens en je volgt deze deadlines op.  
  • Je hebt rechtsreeks contact met inkopers, actiemanagers, de kwaliteitsafdeling en leveranciers.

Profiel

  • Je behaalde bij voorkeur een bachelordiploma.
  • Je communiceert professioneel en assertief in het Nederlands. En je hebt een basiskennis Frans en Duits.
  • Je organiseert  en structureert je werk zelfstandig, bepaalt prio’s en stelt je hierin flexibel.
  • Je sterkste troef is nauwkeurig werken, je haalt je energie uit het inputten van gegevens en je bent kritisch ingesteld t.o.v. de gegevens die je input.
  • Je bent gedreven en leergierig en staat open voor veranderingen van systemen en procedures.

Aanbod

  • Een rol met een aangename werk-privé balans. Je werkweek bestaat uit 36u met glijdende uren.
  • Een functie met verschillende interne en externe contacten .
  • Een dynamisch team waar een goede werksfeer heerst
  • Een job waar initiatieven tot verbetering van de werking van de afdeling geapprecieerd worden.
  • Een brutosalaris, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en een bedrijfsrestaurant waar je lekker, gezond en voordelig luncht.
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 48 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Distributie en Retail
  • Gent (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans, Duits

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.