Terug naar zoekresultaten

1 van 176

Volgende
Groep ADMB

Administratief medewerker events

Via Groep ADMB

Staat 2 dagen op Jobat.be

Groep ADMB ondersteunt dagelijks het personeelsbeleid van vele tienduizenden organisaties. Aan deze klanten bieden we op elk moment het gepaste HR-dienstenpakket: van opstart tot loonadministratie, van rekrutering tot preventie, van kinderbijslag over verzekeringen tot HR-advies. In dialoog met onze klanten pakken we hun HR-uitdagingen aan van vandaag en morgen.
 

Administratief medewerker events

Functieomschrijving

  • Als administratief medewerker events sta je in voor de administratieve ondersteuning van evenementen die door de verschillende units van Groep ADMB worden georganiseerd. Dit zijn zowel seminaries, als congressen en happenings voor onze klanten en partners.
  • Je zorgt voor de uitnodigingen, volgt de inschrijvingen op en maakt de aanwezigheidslijsten op en houdt deze bij.
  • Je zal eveneens semenaries administratief ondersteunen: klaarmaken van hand-outs, zalen plannen en boeken, catering voorzien, sprekers informeren, wijzigingen in planningen doorgeven.
  • Je coördineert de hand-outs voor de seminaries ism de medewerkers van het secretariaat.
  • Je beheert eveneens de mailbox van events.
  • Je zoekt ad hoc locaties (online), maakt afspraken en toetst de voorwaarden af.
  • Kortom, je komt terecht in een uitdagende en afwisselende functie waarbij je nauw samenwerkt met de eventcoördinator.

Profiel

  • Je bent een ambassadeur van onze groep die zich perfect weet te identificeren met de ADMB-waarden: schouder aan schouder, handen uit de mouwen, echt en oprecht.
  • Wij mikken op een enthousiaste bachelor met ervaring op vlak van administratieve organisatie van een event(eventmanagement, marketing en communicatie …).Wij zoeken dus geen eventcoördinator maar wel de administratief ondersteunende kracht.
  • Je bent een echte teamplayer.
  • Je weet je prioriteiten te stellen en bent stressbestendig.
  • Je werkt methodisch, bent administratief sterk en nauwgezet.
  • Je laat je niet afschrikken door occasioneel avondwerk of flexibele uren.
  • Je hebt een degelijke kennis van MS Office.
  • Een goede kennis Frans is vereist, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je werkt vanuit Brugge.

Aanbod

Groep ADMB biedt je een boeiende en uitdagende functie in een professionele werkomgeving die continu in beweging is. Je krijgt de nodige ruimte om je verder te ontwikkelen. Bovendien kan je rekenen op een competitieve wedde, aangevuld met maaltijdcheques en groeps- en hospitalisatieverzekering.
 
Brugge - Oostende

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 37 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Brugge (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Brugge - Oostende meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.