Terug naar zoekresultaten
Talentus Gent

Administratief medeweker - aankoop

Via Talentus Gent

Administratief medeweker - aankoop

Functieomschrijving

Als administratief medewerker aankoop zal je instaan voor onderstaand takenpakket:

  • Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van administratieve taken.
  • Je ondersteunt de aankopers en hoofdaankopers in hun taken.
  • Je bent verantwoordelijk voor het voorbereiden en het doorsturen van aankooporders.
  • Je volgt de leveringen mee op.
  • Je houdt verschillende databases bij die zullen bijdragen tot een effectief en efficiënt aankoopproces.

Profiel

Als administratief medewerker aankoop worden er volgende zaken van jou verwacht:

  • Je bent in het bezit van een A2 of Bachelor.
  • Je hebt een eerste werkervaring in een administratieve functie.
  • Je bent in het bezit van een goede IT-kennis.
  • Je bent organisatorisch sterk en kan prioriteiten stellen.

Aanbod

Wij bieden jou onderstaande zaken aan:

  • Aantrekkelijk loonpakket met extra-legale voordelen
  • Een voltijds contract + extra ADV uren (betaald)
  • Werken in een groeiende, dynamische firma.
Deze job wordt niet langer aangeboden.

Andere jobs bij Talentus Gent

Alle jobs Administratief bediende

Populaire jobs in Administratief bediende:

Interessante jobs elke week in je mailbox? Vervolledig je cv op Mijn Jobat en schrijf je in voor Jobat Express.

Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Bouw, Bouwmaterialen en Immobiliën
  • Sint-Amandsberg (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Academische Bachelor

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.