Terug naar zoekresultaten
ASAP Mechelen Office

Administratief & Customer Care Medewerker

ASAP Mechelen Office | Berchem | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 6 dagen op Jobat.be

ASAP is uitgegroeid tot een toonaangevende HR Group met 80 vestigingen in België.
Werving en selectie, loonadministratie, outplacement, sociaaljuridisch advies, dienstencheques, integratie van HR-software ... ASAP is al jarenlang zoveel meer dan alleen uitzendwerk.

ASAP  focust zich op talent, de uitbouw van langetermijnrelaties en de continue groei van hun HR-kennis. Met enthousiasme, natuurlijk. Of waar dacht u dat de slogan ‘Enjoy your Job’ vandaan kwam?

Administratief & Customer Care Medewerker

Functieomschrijving

Voor onze klant gelegen aan het station te Berchem, zijn wij op zoek naar Administratief & Customer Care Medewerkers Personenbeheer.

Je takenpakket zal er als volgt uitzien:
  • Je beantwoordt en verwerkt de binnenkomende correspondentie – telefoons, brieven en e-mails.
  • Je verwerft inzicht in de dossiers en een goed begrip van de verschillende partijen tussen wie jouw werk een schakel vormt. 
  • Je voert administratieve taken (gemiddeld 80% van de job) uit zoals het registreren van de verschillende stappen die je in de dossiers onderneemt, het aanpassen en controleren van klantgegevens, etc. 
  • Je voert deblokkeringen van bankrekeningen uit (of ondersteunt kantoormedewerkers hierbij) van klanten die de update van hun gegevens niet of niet tijdig hebben uitgevoerd.  
  • Je doet uitgaande calls naar klanten waarbij je hen informeert over de deadline van de updates, de kanalen via dewelke de gegevens kunnen worden geactualiseerd, etc. 
  • Voor niet-courante problemen en klachten kan je terugvallen op een meer gespecialiseerde collega (Operational Support). 

Profiel

  • Je bent nauwkeurig en hebt verantwoordleijkheidszin.
  • Je kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie.
  • Je bent een goede planner en kan prioriteiten stellen.
  • Je kan zowel in team als zelfstandig goed werken.
  • Je kan op een klantgerichte en professionele manier mensen te woord staan.
  • Je bent flexibel en leergierig. Continue zelfontwikkeling, mits de nodige begeleiding, is een must. 

Aanbod

  • Voltijdse of deeltijdse tewerkstelling mogelijk. Minimum werkweek van 20u. en 4 dagen aanwezigheid. 
  • Een groeiende en snel evoluerende organisatie. 
  • Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd.
  • Een groep met een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn; een aangename werkplek. 
  • Marktconform loon met extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement).
  • Uitstekende opleiding en begeleiding bij de job.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 22 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.