Terug naar zoekresultaten Vorige

5 van 21

Volgende
Pellikaan

Administratief Coördinator

met affiniteit voor boekhoudkundige en financiële taken

Pellikaan | Zaventem | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 12 dagen op Jobat.be

Pellikaan is een klasse 8 bouwbedrijf, gevestigd in Zaventem en krijgt internationaal erkenning voor zijn vernieuwende bouw van sport- en vrijetijdscomplexen. Hierbij geniet Pellikaan van een ijzersterke reputatie in de constructie van publieke zwembaden, scholen, hotels en kantoren. Pellikaan heeft een ruime ervaring in “design & build” en “publiek-private samenwerkings”-projecten. Meer dan 70 jaar is dit familiebedrijf met hoofdzetel in Nederland en zusterbedrijven in België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk actief in zowel de utiliteits-sector als de residentiële markt en in renovatie-, transformatieprojecten. Een nieuwe functie wordt gecreëerd voor een (m/v):

Enthousiaste en pro-actieve

Administratief Coördinator

Functieomschrijving

Volgende uitdagingen staan centraal in deze brede functie:

  • Als Administratief Coördinator ben je verantwoordelijk voor een brede waaier aan administratieve, financiële, boekhoudkundige verrichtingen en taken;
  • Als Office Manager zorg je er tevens voor dat de backoffice activiteiten als een geoliede machine lopen;
  • Je organiseert en optimaliseert de administratieve en de boekhoudkundige afdeling waarbij je ondersteuning hebt van een 4-tal medewerkers die focussen op de financiële opvolging van de bouwprojecten, boekhouding, voorbereidende loonadministratie, werfadministratie,…
  • Je fungeert als rechterhand van de Algemeen Directeur voor alle financieel-administratieve aangelegenheden;
  •  De Technisch Directeur en zijn team van Projectleiders en Werfleiders kunnen op jou rekenen als financiële partner voor alle cijfermateriaal m.b.t. de projecten;
  • Samen met jouw sparring partner op het Nederlandse hoofdkantoor steek je zelf ook de handen uit de mouwen ter ondersteuning van de financieel administratieve processen van bouwprojecten en beheer je de personeelsadministratie;
  • Als sleutelfiguur vanuit de administratie maak je deel uit van het implementatieteam voor de nieuwe ERP.

Profiel

Profiel van onze nieuwe, gedreven collega:

  • We zijn op zoek naar een kandidaat die stevig in zijn/haar schoenen staat: je kan een relevante ervaring in een brede administratieve/boekhoudkundige of financiële functie voorleggen. Affiniteit met of interesse voor de bouwsector en projectadministratie in het algemeen vormen een mooie troef;
  • Je hebt een relevant diploma hoger onderwijs in boekhouden, accountancy/fiscaliteit,…
  • Je durft verantwoordelijkheid opnemen en je vindt er plezier in om grondig en probleemoplossend te werken. Je schakelt snel tussen verschillende taken;    
  • Daarnaast kan je vanuit een helicopterview verbanden zien en anticiperen op mogelijke knelpunten;
  • Mensen coachen en motiveren ligt in je natuur. Als coach toon je het nodige geduld, een luisterend oor, empathie maar evenzeer de daadkracht om je team correct, efficiënt aan of bij te sturen en te organiseren. Je bewaakt de voortgang in het functioneren van het team en detecteert vormingsbehoeften;
  • Met jouw empathisch vermogen weet je collega's mee te nemen in nieuwe ideeën en creëer je draagvlak binnen de organisatie;
  • Daarnaast ben je een echte teamspeler, proactief en flexibel ingesteld. Je wordt omschreven als een leuke collega die op een open en directe maar tactvolle wijze communiceert;
  • Je bruist van energie en aarzelt niet om de handen uit te mouwen te steken. Je stelt hoge eisen aan de kwaliteit van je eigen werk en streeft van nature naar verbetering van zowel jezelf als de organisatie;
  • Je durft verantwoordelijkheid opnemen en werkt nauwkeurig en zelfstandig;
  • MS Office en Excel hebben voor jou geen geheimen, kennis van KPD software is zeker een pluspunt  
  • Je houdt van de vlotte familiale sfeer en korte communicatielijnen die kenmerkend zijn voor een KMO.

Aanbod

In ruil voor jouw ervaring en gedrevenheid kom je terecht in een flexibele, vooruitstrevende en informele werkomgeving. Pellikaan biedt jou een afwisselend takenpakket en een waaier aan mogelijkheden om initiatieven te nemen en verantwoordelijkheden te tonen. Onze moderne kantoren zijn gelegen in Zaventem en zeer makkelijk bereikbaar. Werken bij Pellikaan betekent zelfstandig werken in een team waarbij de lijnen kort zijn en ruimte is voor eigen inbreng. Jouw energie en inzet wordt dan ook geapprecieerd in een aantrekkelijk marktconform loon aangevuld met talrijke voordelen.

Interesse?

Ben je enthousiast geworden en herken jij je in bovengenoemd profiel? Bezorg ons dan snel jouw curriculum vitae via yourfuture@pellikaan.be. Je bent van harte welkom! 
Vilvoorde - Zaventem

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 27 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / secretariaat' jobs in Vilvoorde - Zaventem meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.