Terug naar zoekresultaten Vorige

7 van 128

Volgende
Harvey Nash Gent

Administratief Coordinator Verkoop en Aankoop Beheer

Administratieve duizendpoot met kennis Excel

Harvey Nash Gent | Gent | Interim optie vast, Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 10 dagen op Jobat.be

GEEF JE CARRIÈRE EEN BOOST MET HARVEY NASH GENT

Je bent een gedreven professional op zoek naar je droomjob? Kies dan voor Harvey Nash Gent. We zijn een onderdeel van een internationale groep en bieden een brede waaier aan expertises: Sales & Marketing, Creatives, Engineering, Aankoop, Logistiek, Administratie, Finance, Juridisch en HR.

Administratief Coordinator Verkoop en Aankoop Beheer

Functieomschrijving

Het wordt jouw taak het administratieve aspect van alle verkoop- en aankoopactiviteiten te ondersteunen.

TAKENPAKKET
  • Je verwerkt klanten, prospecten, producten en prijzen in de interne systemen.
  • Je zorgt voor de aanmaak van verkooporders van hard- en software en bewaakt de doorlooptijd tussen klantbestelling en afwerking
  • Je zorgt voor de aanmaak van aankooporders naar de verschillende leveranciers en bewaakt de doorlooptijd (tussen de bestelling van de klant en het aankooporder naar de leverancier)
  • Je registreert ontvangsten en uitgiften. Je borgt een interne klantvriendelijkheid. Vragen handel je accuraat en klantvriendelijk af
  • Je staat in voor periodieke rapporteringen en gegevenscontroles.
    Je staat in voor de opvolging en controle van leveranciersfacturen (logistiek, wagenpark, onderhoud …)
  • Je neemt deel aan interne werkvergaderingen voor bespreken van knelpunten in administratieve verwerkingen.
  • Je verleent een constructieve medewerking bij de implementatie van procesbijsturingen en hebt ook oog voor de optimalisatie en verbetering van processen.

Profiel

Je hebt een diploma op bachelorniveau (bijvoorbeeld officemanagement, bedrijfsbeheer, boekhouding …) en kan een eerste administratieve (stage) ervaring voorleggen. 
  • Je kunt je vlot inwerken in de materie en de operationele administratieve systemen
  • Je bent in staat om na de inwerkperiode zelfstandig en in team de verkoop- en aankoopadministratie te verzorgen
  • Je hebt affiniteit voor cijfers en werkt zeer accuraat (je zet de puntjes op de “i” qua administratie en opvolging)
  • Je bent zeer goed vertrouwd met Excel. Werken met draaitabellen is een gewoonte
    Je kunt ook goed overweg met de Office-producten Word, Outlook, Access en SAP is een pluspunt
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed. Een basiskennis Frans en Engels is meegenomen

Aanbod

  • Een opleidingstraject binnen het team waarmee je nauw zult samenwerken
    Een heel gevarieerde job waarin je je steeds verder kunt bekwamen en bijscholen
  • Een aangename werkomgeving en een competitief bezoldigingspakket
    (groeps- en hospitalisatieverzekering, verplaatsingsvergoeding (fiets en openbaar vervoer) en maaltijdcheques))
  • Vlotte bereikbaarheid van de kantoren (aan de afrit UZ Gent van E17)

Interesse?

INTERESSANT? Stuur nu je CV naar Freya bij Harvey Nash. Je kandidatuur wordt discreet behandeld en bekeken in het kader van ons totaal aanbod aan vacatures www.harveynash.gent.
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 29 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Engels, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.