Terug naar zoekresultaten Vorige

10 van 32

Volgende
Securex

Administratief Beheerder (Bepaalde duur) - Antwerpen

Bij Securex

Staat 4 dagen op Jobat.be

Bij Securex staat de klant centraal

In al onze activiteiten staat de klant centraal, en dit in elke fase van zijn onderneming, zij het als starter, zelfstandige, KMO, grote onderneming of multinational. Vertrekkend vanuit 5 grote activiteitsdomeinen (HR Services, Health & Safety, Insurances, Hr Consulting & HR Research) kunnen we elke klant een oplossing op maat aanbieden. Dankzij deze activiteiten kunnen onze klanten zich zonder zorgen verder ontwikkelen.

Om onze klanten succesvol te maken

Krijgen zij bij ons sociaal secretariaat veel advies en handige middelen om hun eigen taken te vereenvoudigen. Securex is immers méér dan een sociaal secretariaat. Voor onze klanten zijn we een one-stop-shop voor alles wat met loon- en personeelsbeheer te maken heeft. Ook ver buiten de wettelijke minimumverplichtingen. Zo brengen we hun HR-beleid samen naar een hoger niveau.

Administratief Beheerder (Bepaalde duur) - Antwerpen

Functieomschrijving

Draag bij tot het succes van Securex en zijn klanten!

Wij  zoeken een gemotiveerde collega om deel te gaan uitmaken van ons Welcome Team.  
Het Welcome Team is verantwoordelijk  voor de onboarding van onze nieuwe klanten.

Je ondersteunt, tot 31 januari 2019, een gespecialiseerd team van Client Advisors Payroll binnen het Sociaal Secretariaat.
 
  • Je beheert een veelheid aan administratieve taken op zelfstandige basis:
  • Je zorgt voor de administratieve opvolging, de verwerking van de briefwisseling en van specifieke listings.
  • Je neemt deel aan commerciële acties voor onze klanten (verzending van mailings?).
  • Je codeert informatie met betrekking tot de sociale wetgeving. Zo codeer je bijvoorbeeld de werknemersfiches in het IT-systeem eigen aan Securex.
  • Je neemt, via mail en telefoon, contact op met de klanten om de dossiers aan te vullen. 
  • Je controleert nauwgezet specifieke documenten.
  • Je onderhoudt telefonisch contacten met de interne of externe klanten om optimaal aan hun vraag tegemoet te komen.

Profiel

Ben jij gemaakt voor deze functie?
  • Je bent vrij tot eind januari 2019
  • Je hebt een ervaring binnen een HR-departement et/of in een sociaal secretariaat is een troef.
  • Je werkt vlot met de informaticatools.
  • Je leert op het terrein de specifieke kennis in verband met de functie aan...
  • Je werkt heel zorgvuldig en precies.
  • Je enthousiasme helpt je om kwalitatief werk te leveren.
  • Teamwerk en klantgerichtheid zijn voor jou heel belangrijk.

Aanbod

Hoe dragen wij bij tot jouw succes?
  • Een boeiende en gevarieerde functie in een innoverende organisatie
  • Vele ontwikkelingsmogelijkheden en opleidingskansen
  • Aandacht voor interne mobiliteit en doorgroeimogelijkheden
  • Een werkomgeving waarin aandacht wordt besteed aan het evenwicht tussen werk en privéleven
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 56 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Antwerpen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Aanbod

  • Bepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.