Terug naar zoekresultaten
ASAP Zaventem

Administratief bediende

ASAP Zaventem | Zaventem | Interim optie vast, Voltijds

Staat 17 dagen op Jobat.be

ASAP is uitgegroeid tot een toonaangevende HR Group met 80 vestigingen in België.
Werving en selectie, loonadministratie, outplacement, sociaaljuridisch advies, dienstencheques, integratie van HR-software ... ASAP is al jarenlang zoveel meer dan alleen uitzendwerk.

ASAP  focust zich op talent, de uitbouw van langetermijnrelaties en de continue groei van hun HR-kennis. Met enthousiasme, natuurlijk. Of waar dacht u dat de slogan ‘Enjoy your Job’ vandaan kwam?

Administratief bediende

Functieomschrijving

Je komt terecht in een Belgisch bedrijf dat actief is in de automotieve sector. Aan de hand van een uitgebreide verzameling reparatietechnieken zorgen zij voor kwalitatieve, snelle, duurzame en budgetvriendelijke herstellingen. Wegens expansie van hun bedrijf zijn zij op zoek naar een dynamische, administratief sterke aanvulling voor hun team. Je maakt deel uit van het Office Team en rapporteert aan de Managers.

Als Management Assistant zal je instaan voor een variërend takenpakket.
-    Agendabeheer
-    Briefwisseling (zowel in als buitengaande post)
-    Opmaken van presentaties/documenten
-    Databasebeheer
-    Onderhouden van telefonische contacten
-    Onthaal van klanten
-    Ondersteuning bij de ontwikkeling en organisatie van evenementen (niet alleen voorbereiding maar ook tijdens de events)
-    Het ondersteunen van de Managers met de binnenkomende opdrachten.
-    Het ondersteunen van de Project/Operations Manager met de facturatie.
-    Algemene administratie
        a)    E-mails beantwoorden
        b)    U staat in voor de vertaling van teksten N/F – F/N eventueel ook Engels
        c)    Klassement
        d)    Opmaak van presentaties en documenten
        e)    Notulen van ledenvergaderingen

Kortom, een heel divers takenpakket, waarvoor ze op zoek zijn naar iemand die de handen uit de mouwen kan steken.

Profiel

Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en Frans + een goede kennis van het Engels.

Je bent een administratieve duizendpoot en hebt een uitstekende kennis van het MS Office pakket.
Een affiniteit voor de automotieve sector en ervaring in leasing of autoverzekering is een pluspunt.

Je bent minstens in het bezit van een A1 opleiding of gelijkwaardig door ervaring

- Je werkt steeds klantgericht en met het nodige enthousiasme.
- Je bent pro-actief ingesteld en weet van aanpakken.
- Je houdt van een afwisselende job waar geen enkele dag zal hetzelfde zijn. In deze 'chaos' weet je prioriteiten te stellen.
- Je hebt uitstekende communicatievaardigheden: je zal zowel samenwerken met de carrossiers als met de CEO. 
- Je hebt geen '9-to-5' mentaliteit: je zal af en toe deelnemen aan meetings na de uren of events die op zaterdag plaatsvinden.
- Je kan zowel zelfstandig werken als in team.
- Je hebt er geen probleem mee om instructies op te volgen van iemand jonger dan jezelf.
- Je bent discreet, leergierig en stressbestendig ingesteld.
 

Aanbod

Een uitdagende en afwisselende job
- Kansen tot zelfontwikkeling en veel opleidingskansen
- Een functie in een groeiende organisatie.
- Een team van enthousiaste medewerkers.
- Een job met ruimte voor creativiteit en zelfstandigheid.
- Een competitief salaris met extralegale voordelen in functie van je vaardigheden.
- Een voltijds contract van onbepaalde duur (4/5de is bespreekbaar)
Vilvoorde - Zaventem

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 11 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Vilvoorde - Zaventem meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.