Terug naar zoekresultaten
Select HR

ADMINISTRATIEF BEDIENDE

Via Select HR | Zandhoven | Interim, Voltijds

Voor onze klant actief in de bouwsector zijn wij opzoek naar een Administratief bediende voor een tijdelijke opdracht.

 

ADMINISTRATIEF BEDIENDE

Functieomschrijving

Als Administratief bediende ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van diverse administratieve taken:

  • Telefonisch te woord staan en verder helpen van klanten;
  • je bent verantwoordelijk voor het inplannen van techniekers op de werf;
  • registreren van prestaties van de techniekers adhv werkbonnen;
  • ondersteunen bij facturatiedienst;
  • algemene administratie zoals: lijsten trekken uit het Excel en ERP systeem, klasseren,...

Profiel

  • Je hebt een bachelor diploma aangevuld met een eerste administratieve ervaring;
  • je hebt een goede kennis van MS Office;  
  • je hebt een perfecte kennis van het Nederlands en een goede kennis Frans;
  • je bent flexibel, nauwkeurig, administratief sterk en communicatief.

Aanbod

  • Snelle opstart!
  • Tijdelijke opdracht in dagdienst.

 

Deze job wordt niet langer aangeboden.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Bouw, Bouwmaterialen en Immobiliën
  • Zandhoven (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.