Terug naar zoekresultaten Vorige

11 van 47

Volgende
Accent

Administratief bediende

Via Accent | Antwerpen | Voltijds

Staat 17 dagen op Jobat.be

Onze klant is naast een containerherstelbedrijf ook een groothandel in onderdelen voor voornamelijk koelcontainers. Zij staan in voor de wereldwijde verzending ervan maar zorgen ook voor scheepsleveringen aan boord van schepen in verschillende Europese havens.

Administratief bediende

Functieomschrijving

Het takenpakket bestaat uit algemene ondersteuning in de adminstratie en het magazijn. Administratie: ? Aannemen van klantenbestellingen dit in het systeem in te putten en nadien de bestelling op te volgen. ? Bestellingen plaatsen bij onze leveranciers opvolgen van de bestelling controle van de leveranciersfacturen. ? Offertes naar onze klanten. Hiervoor zoek je de gevraagde onderdelen op in verscheidene catalogi en doe je een aanbieding. Deze volg je nadien ook op. ? Commerciële en klantgerichte contacten. ? Inventarisaties uitvoeren en verwerken. Je doet stocktellingen in het magazijn en controleert dit met de aantallen in het systeem. Magazijn: ? Dagelijkse organisatie en opvolging van het magazijnwerk. ? Ondersteuning van de orderpicking (bestellingen van klanten klaarmaken voor afhaling/levering). ? Ondersteunen van leveranciersbestellingen waarbij je leveringen uitpakt labelt en op de juiste locatie onderbrengt. ? Inventarisaties.

Profiel

? Je hebt een goede computerkennis (Word Excel Outlook).
? Je beheerst het Nederlands en Engels grondig. Daarnaast heb je een basiskennis Frans. Eventuele andere talen zijn welkom.
? Je bent in het bezit van een rijbewijs B en beschikt over eigen vervoer. Door onze ligging in de Antwerpse haven zijn we nauwelijks bereikbaar via het openbaar vervoer.
? Je bent bereid om 1 op 2 weekends telefonisch bereikbaar te zijn. Hierbij dien je voornamelijk logistiek ondersteuning te geven aan onze magazijniers. Hoogst uitzonderlijk kan het voorvallen dat je in dat weekend onderdelen beschikbaar zet in het magazijn voor een noodoperatie van onze klanten.
? Kennis van Navision (computersysteem) is een pluspunt.
? Je bent in staat om zelfstandig je taken te plannen en organiseren.
? Daarnaast ben je punctueel flexibel sociaal ingesteld en klantgericht een teamplayer en beschik je over commerciële en communicatie vaardigheden.

Aanbod

Onze klant biedt een fulltime job met veel variatie in een boeiende internationale omgeving. De aangename werksfeer en collegialiteit zorgen voor een hoge anciënniteit binnen het bedrijf. De verloning is marktconform aangevuld met extralegale voordelen.

Interesse?

VG13/BUO
Antwerpen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 11 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in Antwerpen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.