Terug naar zoekresultaten
ASAP Antwerpen Office

Administratief bediende klantendienst

Via ASAP Antwerpen Office

Nog 1 dag om te solliciteren

ASAP is uitgegroeid tot een toonaangevende HR Group met 80 vestigingen in België.
Werving en selectie, loonadministratie, outplacement, sociaaljuridisch advies, dienstencheques, integratie van HR-software ... ASAP is al jarenlang zoveel meer dan alleen uitzendwerk.

ASAP  focust zich op talent, de uitbouw van langetermijnrelaties en de continue groei van hun HR-kennis. Met enthousiasme, natuurlijk. Of waar dacht u dat de slogan ‘Enjoy your Job’ vandaan kwam?

Administratief bediende klantendienst

Functieomschrijving

Voor onze klant in Wommelgem zoeken we naar een administratief medewerker voor de klantendienst. 
Het gaat om een tijdelijke functie van begin mei tot eind september.

Takenpakket:
-Opzoeken van product- en klanteninformatie
-Ingeven van bestellingen in SAP
-Schriftelijke communicatie met klanten

Profiel

- Snel en nauwkeurig orders verwerken
- Stressbestendig en organisatorisch sterk
- Kunnen omgaan met onduidelijke, onvolledige en complexe informatie
- Zelfstandig 
- Bereid om repetitief werk uit te voeren
- Gedreven persoonlijkheid
- Klantvriendelijk
- Zeer goede kennis van het Nederlands en Frans (ook schriftelijk) is een must
- Je behaalde minimum een bachelor diploma

Aanbod

Een tijdelijke functie tot eind september 2018 in een leuke omgeving, aangevuld met een aantrekkelijk loon en maaltijdcheques.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 1 dag om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Bepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.