Terug naar zoekresultaten
Xtra Sales & Office

Administratief bediende in martieme sector

Xtra Sales & Office | Antwerpen | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 20 dagen op Jobat.be

Xtra Interim & Select is een rekruterings- en selectiepartner die staat voor een persoonlijke & eigentijdse aanpak. Na bijna 6 jaar bestaan wij uit 8 bloeiende vestigingen (Deurne, Kontich, Mechelen, Zaventem, Maritiem & Logistiek Antwerpen, Geel, Mechelen Construct en Sales & Office Wommelgem) en één inhouse vestiging.
Deze worden gedragen door een 45-tal gepassioneerde, enthousiaste Xtra Stars.
We stellen voor jou onze knowhow en enthousiasme ter beschikking om op zoek te gaan naar de juiste nieuwe uitdaging, op maat van je kerntalenten.

 

Administratief bediende in martieme sector

Functieomschrijving

Wij zijn dringend op zoek naar een gedreven administratief bediende voor onze klant regio Deurne-Antwerpen.
Het bedrijf is zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer en indien je met de wagen komt: een ruime parking voor het personeel is aanwezig.
Je komt terecht in de zeer boeiende maritieme sector en je komt terecht in een zeer leuk team van collega's op de inkoop/logistiek afdeling.
Een afwisselend takenpakket zorgt er voor dat elke dag er anders uitziet. Graag geven we jou al een idee van jouw dagelijkse taken:

- Administratief verwerken van bestellingen
- Leveranciers facturatie opvolgen en controleren
- Administratief bijhouden van communicatie met leveranciers
- Verwerken van mailverkeer
- Ondersteuning transport regeling bij afwezigheid collega logistiek
- Inkoopadvieslijst verwerken en bestellingen plaatsen na overleg
- Administratief prijsaanvragen verwerken
- Administratief afhandelen van bestellingen, retouren , vervaldata en controle inslag
- Leveranciersfacturen controleren na melding boekhouding en problemen rapporteren
- Administratieve ondersteuning en uitvoering coördinatie van grote bestellingen/leveringen
- Aanmaken van nieuwe artikelen in programma
- Basis taken voor IT praktisch uitvoeren
- Mailverkeer van centrale adressen verdelen en opvolgen
- Regeling transporten & opvolgen

BELANGRJK: een groot deel van je takenpakket en communicatie verloopt in het Engels, het is dan ook belangrijk dat je hiervan een zeer goede kennis hebt.

Profiel

- Goede relatie met de leveranciers en collega’s
- Talenkennis NL en ENG zeer goed
- Nauwkeurig werken is belangrijk voor jou.
- Je kan zelfstandig werken en hebt zin voor verantwoordelijkheid.

Aanbod

- Goede verloning

- voltijdse tewerkstelling 37 u
Werkregime : van 9-17.00u
Op donderdag van 9.00 – 16.30 u

- gevarieerde, stabiele job binnen een leuke ploeg

Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 40 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Nederlands, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.