Terug naar zoekresultaten
Atalian Global Services België

Administratief bediende facturatie

Atalian Global Services België | Houthalen | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 22 dagen op Jobat.be

Met meer dan 32.000 klanten en 125.000 werknemers is ATALIAN de Europese marktleider voor meervoudige dienstverlening in Europa. Deze wereldwijde dienstverlener voor ondernemingen en overheidsinstanties is momenteel gespecialiseerd in acht verschillende domeinen waardoor ondernemingen essentiële ondersteunende diensten kunnen uitbesteden – onder andere schoonmaak, catering (Green Kitchen), beveiliging, technisch onderhoud, onthaal, tuinaanleg en tuinonderhoud, bouw, hygiëne, logistiek en gebouwenbeheer – aan een enkele leverancier. De Groep geniet een uitmuntende reputatie op de markt dankzij de dynamische managementstructuur waarbij prioriteit verleend wordt aan een nauwe samenwerking met de klant en uitstekende processen voor kwaliteitsgarantie. ATALIAN Global Services telt tevreden klanten in kantoren, industriële omgevingen en de openbare sector. Onze opdracht en filosofie bestaan erin klanten en partners wereldwijd op maat gemaakte oplossingen aan te bieden voor schoonmaak, catering, het wassen van glazen oppervlaken, algemene herstellingen, tuinaanleg en tuinonderhoud, onthaal, logistiek en gebouwenbeheer.

Ter ondersteuning van de maatregelen die het bedrijf nam om een verdere groei te stimuleren, is ATALIAN Belgium op zoek naar een gedreven en ervaren M/V:

Administratief bediende facturatie

Functieomschrijving

De verantwoordelijkheden en taken voor deze functie als INVOICE ADMINISTRATOR:
  • Je beheert de klantenfacturatie van de klanten van je toegewezen regio.
  • Je houdt de klantendatabank correct en volledig.
  • Je vergelijkt alle facturatie met de bestellingen en controleert eveneens de leveranciersfacturen.
  • Je beheert alle kosten en uitgaven voor je toegewezen regio.
  • Je ondersteunt bij de diverse rapporteringen; rentabiliteit, budget,…
  • Je ondersteunt de Central Billing afdeling.
  • Je voert ad hoc administratieve en boekhoudkundige taken uit.
  • Je contacteert leveranciers en klanten bij problemen.
  • Je beheert de openstaande klanten van je toegewezen regio.
  • Je voert administratieve taken m.b.t. de loonsverwerking van de arbeiders.

Profiel

De vereiste kwalificaties voor deze functie als INVOICE ADMINISTRATOR zijn:
  • Je behaalde een bachelor in Accountancy-Fiscaliteit of gelijkgesteld door ervaring (+/- 3 jaar).
  • Je hebt reeds ervaring in een soortgelijke functie (1 à 2 jaar).
  • Je hebt een uitstekende kennis Nederlands, een goede kennis Frans en basiskennis Engels.
  • Je hebt een goede IT-kennis (Word, PowerPoint, Outlook) en een uitstekende kennis van Excel.
  • Je bent analytisch, leergierig en stressbestendig.
  • Je bent communicatief en nauwkeurig.
  • Je bent onmiddellijk beschikbaar.

Aanbod

  • Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen
  • Je komt terecht in een aangenaam team en een dynamische, leerrijke omgeving.
  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen indien nodig.
  • Plaats van tewerkstelling: Atalian kantoor Houthalen

Interesse?

Interesse?
Stuur uw motivatiebrief en uitgebreid curriculum per mail naar
Garwin Passeleur: garwin.passeleur@atalianworld.com
Lommel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 17 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Accounting' jobs in Lommel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.