Terug naar zoekresultaten
Ergon Recruitment Gent

Administratief bediende aankoop regio Deinze (interim optie vast)

Via Ergon Recruitment Gent

Staat 1 dag op Jobat.be

Voor één van onze klanten, een bloeiende KMO met internationale contacten, zoeken we een

Administratief bediende aankoop regio Deinze (interim optie vast)

Administratief bediende aankoop regio Deinze (interim optie vast)

Functieomschrijving

Momenteel is onze klant dringend op zoek naar een aankoop assistant / administratief bediende. In deze rol bied je administratieve ondersteuning aan de aankoop manager actief in een bepaald segment en word je actief betrokken bij verschillende inkoop-gerelateerde projecten. Belangrijk hierbij is dat je als schakel tussen stakeholders professioneel communiceert, een goede opvolging verzekert en deadlines nauw in de gaten houdt.

Jouw concreet takenpakket:
  • Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van de aankooporders. Dit betekent concreet de orderbevestigingen & contact met leveranciers zowel telefonisch als via mail betreffende de leveringstermijnen verwerken en opvolgen. Belangrijk hierbij is dat je ook de nodige voorbereidingen hiervoor gedaan hebt i.v.m. elk leveranciersdossier;
  • Bijkomend behandel je de verdere klachten en vragen van interne medewerkers en volg je dit verder op bij de leveranciers;
  • Daarnaast ondersteun je de aankoop manager bij marketingpublicaties en –activiteiten;
  • Ook sta je in voor de controle van de verschillende artikels uit jouw segment. Dit betekent dat je controleert op fouten betreffende prijzen(-verschillen), kwaliteit en artikelcreatie. Meer specifiek geef je tijdig en correct de data voor de opzet van nieuwe artikelen aan het datateam en sta je in voor de correcte opvolging.
  • Tot slot is het belangrijk dat je afdeling-overstijgend werkt met je collega's en hen zo tijdig alle informatie kan opvragen en gebruikt voor de info voor de output van je werk. Ook is het belangrijk dat je de promo acties op de voet volgt en hiervoor tijdelijke communicaties uitstuurt met betrekking tot sales & stock;
  • Samen met de 3 andere assistenten zorgen jullie voor een correcte administratieve opvolging en zorg je ervoor dat de aankoop managers alle nodige informatie hebben die je zelfstandig en tijdig hebt verzameld.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de aankoop manager.

Profiel

  • Je behaalde een Bachelor en/of Master in een administratieve richting of bent gelijkwaardig door ervaring of hebt toch minimum een sterke stage-ervaring achter de rug;
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels. Andere talen zijn een grote plus:
  • Je bent gestructureerd, nauwkeurig, administratief zeer goed georganiseerd en hebt respect voor richtlijnen en procedures;
  • Je bent flexibel, kan goed zelfstandig werken en stressbestendig;
  • Je bent klantgericht, commercieel ingesteld en hebt een grote dosis aan verantwoordelijkheidszin.
  • Excel kent geen geheimen voor jou alsook heb je een goede kennis van de andere Officeprogramma's.

Aanbod

  • Een job waar er ruimte is voor initiatief en persoonlijke groei
  • Boeiende en leerrijke projecten in teamverband
  • Een bedrijfscultuur die gericht is op ondernemen, innoveren en klantgericht denken
  • Een marktconforme verloning
  • Een kantoor op een filevrije locatie
Oost-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 27 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Oost-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.