Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 8

Volgende
Carrefour België

Activation Manager bij Express

Carrefour België | Brussel | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 5 dagen op Jobat.be

Carrefour Belgium

Activation Manager bij Express

Functieomschrijving

Als Activation Manager bij Express maak je deel uit van het team Activation Marketing bij Carrefour Belgium. Je rapporteert aan de verantwoordelijke Activation Marketing Market/Express.


Je zet promotieacties op touw, verbetert het prijsimago van Carrefour Express en versterkt de lokale verankering van het merk. Hiervoor werk je voor het merk en voor de verschillende clusters ervan een commercieel verkoopplan op maat uit. Je zorgt er ook voor dat de overkoepelende nationale acties verenigbaar zijn met de specifieke kenmerken van het winkeltype.


 


Verantwoordelijkheden:


 




  • Je ondersteunt de strategische en operationele bolwerken van het merk, zodat klanten gericht voor Carrefour Express kiezen. Ook help je de omzet van het winkeltype te verhogen.



  • Je kiest en creëert fysieke en digitale dragers (reclame in het verkooppunt) en stelt ze ter beschikking, zodat promotieacties goed zichtbaar zijn in de winkels.



  • Je geeft duidelijke briefings aan de afdeling merchandising en aan de vestigingen.



  • Je zorgt ervoor dat de retroplanning van de specifieke acties voor Express wordt nageleefd.



  • Je bepaalt de terugkerende promotieacties samen met de afdeling merchandising en de operationele teams.



  • Je zorgt ervoor dat de overkoepelende acties verenigbaar zijn met het merk Express wat de werking van en de reclame in het verkooppunt betreft.



  • Je maakt de acties naar behoren bekend, zowel intern als aan de winkels.



  • Je stelt de franchisewinkels een gecentraliseerde en geautomatiseerde tool ter beschikking, zodat ze lokale acties op maat kunnen opzetten.



  • Je volgt de overeengekomen prestatie-indicatoren op en analyseert ze om advies te kunnen geven dat bijdraagt aan het behalen van de doelstellingen.



  • Je verwezenlijkt de strategie binnen de toegewezen budgetten.



  • Je bent een echte ambassadeur van het merk.


.

Profiel


  • Universitair diploma of gelijkwaardig;

  • Minstens twee jaar ervaring in de grootdistributie;

  • Kennis van het reilen en zeilen van winkels is een pluspunt;

  • Zin voor verantwoordelijkheid en initiatief aan de dag leggen en graag met voorstellen komen;

  • Georganiseerd zijn en kunnen anticiperen;

  • Klantgerichte aanpak (eindklant en franchisenemer);

  • Zin voor analyse en synthese;

  • Beschikken over de sociale vaardigheden om in te spelen op situaties, de hoofdspelers kunnen identificeren en een (intern en extern) netwerk weten uit te bouwen;

  • Overtuigingskracht;

  • Tweetalig Frans/Nederlands;

  • In staat om bij te leren en leergierig;

  • Ervaring met budgetbeheer. 

Aanbod


  • Een contract van onbepaalde duur bij een van de grootste spelers van de distributie wereldwijd.

  • Een boeiende voltijdse job waarin je je vaardigheden en kennis door middel van voortdurende vormingen kan verruimen.

  • Een aantrekkelijk salaris en een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen

In een wereld in verandering zijn diversiteit en inclusie centrale waarden. Bij Carrefour willen we

vrouwen en mannen aantrekken en behouden - van alle leeftijden en van allerlei achtergronden,

elk met haar of zijn eigen ervaring. We zijn ervan overtuigd dat we hiermee onze klanten kunnen

bekoren en onze resultaten en onze innovatieve kracht versterken.

 
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 34 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Direct marketing' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.