Terug naar zoekresultaten
Accent

Account manager

Accent | West-Vlaanderen | Voltijds

Onze klant is een dynamische en innoverende KMO gespecialiseerd in de productie van buitenzonweringen.

Op een bedrijfsoppervlakte van 30.000m2 realiseren zij met een 150-tal medewerkers een omzet van 40 miljoen euro. Ze werken in opdracht van professionele handelaars uit héél de wereld en bieden uitgebreide mogelijkheden in maatproducten die al dan niet geautomatiseerd zijn.

Het bedrijf bouwt continu aan zijn toekomst door verdere geografische marktuitbreiding en toevoeging van nieuwe productgroepen aan het bestaande gamma. Daarvoor zoeken ze continu technisch geschoolde mensen die hun collega's willen komen versterken.

Account manager

Functieomschrijving

? U bewaakt de huidige omzet en bouwt verder het potentieel uit bij bestaande en nieuwe klanten. ? De technische ondersteuning van onze productgroepen en commerciële service aan onze dealers staan in uw functie centraal. ? Daarnaast zorgt u dat in samenwerking met onze dealers een actieve projectopvolging wordt uitgebouwd binnen de toegewezen regio en bezoekt u voorschrijvende instanties zoals architecten. ? De projecten in uitvoering binnen uw klantengroep worden door u en met het team actief opgevolgd. De interactie met de commerciële binnendienst zorgt voor een juiste commerciële opvolging en benadering van deze projecten. ? U volgt de marktontwikkelingen en zorgt voor doorstroming van deze informatie zodat de juiste strategische beslissingen kunnen worden genomen. ? U maakt deel uit van de commerciële organisatie en rapporteert aan de Sales Manager BE/NL.

Profiel

? U bent iemand die de drive heeft om zich binnen deze functie te onderscheiden en hierbij ook de lange termijn relatie met de dealer niet uit het oog verliest. U begeleidt de beslissingsnemers zowel commercieel als technisch zodat u garant staat voor een tevreden
klantencontact.
? U hebt reeds enkele jaren ervaring in een buitendienstfunctie actief in de bouwsector. U bent een dynamische en vlotte persoonlijkheid met zin voor verantwoordelijkheid planning en coördinatie u beschikt over zeer goede communicatieve en commerciële vaardigheden.
? U genoot een afgeronde opleiding op bachelor niveau en u hebt affiniteit met technische (bouw)producten.
? Verder bent u vertrouwd met courante softwaretoepassingen (MS Office).

Aanbod

? Een zelfstandige functie binnen een snel groeiend innovatief en financieel gezond bedrijf met
kwalitatieve producten.
? Een zeer uitdagende functie met een competitief salaris en bijkomende voordelen.
? Intensief contact met uiteenlopende profielen en karakters zowel in je eigen team als
daarbuiten.
Deze job wordt niet langer aangeboden.

Andere jobs bij Accent Select Services Kortrijk

Alle jobs Sales support & administratie

Populaire jobs in Sales support & administratie:

Interessante jobs elke week in je mailbox? Vervolledig je cv op Mijn Jobat en schrijf je in voor Jobat Express.

West-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Sales support & administratie
  • West-Vlaanderen

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in West-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.