Terug naar zoekresultaten
Accent

Account Manager

Via Accent | Limburg | Voltijds

Nog 1 dag om te solliciteren

Accent Jobs - Choose the job you love

Accent Jobs opgericht in 1995 is een uitzend-selectiebedrijf met het grootste gespecialiseerde kantorennetwerk in België (250 kantoren 850 eigen medewerkers) dat dagelijks meer dan 8000 mensen tewerkstelt. Accent maakt deel uit van House of HR een groep bestaande uit maar liefst 14 andere gespecialiseerde HR bedrijven. Al 23 jaar onderscheidt Accent zich door de professionele aanpak en in het aanbieden van jobs met optie op een vast contract. Accent heeft een jonge dynamische bedrijfscultuur die gecombineerd wordt met een no-nonsens attitude en een enthousiaste mindset. Het bedrijf is reeds 15 jaar op rij een Great Place to Work.Tijdens jouw zoektocht naar een job kan je rekenen op de deskundigheid van onze gespecialiseerde afdelingen zoals bijvoorbeeld IT Technical Construct en Financial... Zo kan je steeds bij ons terecht voor een persoonlijke begeleiding en een job op maat!

Account Manager

Functieomschrijving

De taken die je als Account Manager voor jouw rekening neemt:
  • je beheert je kantoor alsof het je eigen zaak is
  • samen met jouw team stel je uitdagende doelstellingen op
  • je switcht vlot tussen jouw rol als coach manager of leider
  • In de war for talent is kandidaten vinden cruciaal voor het succes van je kantoor. Als manager spring je dan ook vaak bij op de binnendienst om kandidaten te zoeken en te screenen
  • door middel van telefonische prospectie krijgt jouw agenda vorm om de diensten van Accent en jouw topkandidaten voor te stellen bij de prospecten
  • met jouw uitstekende sales- technische skills haal je vacatures binnen bij de klant
  • je maakt analyses budgetteringen en doet aan forecasting
  • wekelijks rapporteer je aan de Area Sales Director

Profiel

Lees je het onderstaande profiel dan herken je jezelf:
  • je beschikt over minimum 2 jaar ervaring in een salesfunctie
  • je denkt in mogelijkheden en oplossingen
  • leiden coachen en motiveren doe je met de glimlach
  • dankzij jouw analytisch inzicht behaal je sterke resultaten
  • na een tegenslag ga je er nadien dubbel en dik tegenaan
  • met jouw communicatieve vaardigheden breng je mensen in beweging
  • je voelt van nature aan hoe je met diverse klanten moet omgaan
  • professionalisme positivisme en prestatiegerichtheid zijn drie P's waarbij je volop ja knikt

Aanbod

Wat wij voor jou in petto hebben: - een goede werksfeer met gedreven collega?s - intensieve opleiding en begeleiding on-the-job - een straf doorgroeitraject - onze Accent Business School scherpt continu jouw Sales & Recruitment skills aan - een informele structuur met open communicatie - een werkplek dichtbij huis - een marktconform salaris met een vast en variabel gedeelte maaltijdcheques bedrijfswagen met tankkaart groepsverzekering en een gsm

Interesse?

VG13/BUO
Limburg

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 1 dag om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Limburg meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.