Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 71

Volgende
Partena

Account Manager (Vast) - Small Segment

Bij Partena

Nog 5 dagen om te solliciteren

Partena is een dienstengroep met een sterke focus op ondernemerschap en personeelsbeleid. Ons persoonlijk advies, onze vakkennis en tools begeleiden en ondersteunen starters, KMO’s en grote ondernemingen in hun administratieve processen en HR-politiek.

Account Manager (Vast) - Small Segment

Functieomschrijving

Welke is de uitdaging ?
Om deel te nemen aan de commerciële ontwikkeling van het Small Segment, zal je :
•    In de agentschappen instaan voor de nieuwe aansluitingen van de klanten van het Sociaal Verzekeringsfonds voor Zelfstandigen, het Sociaal Secretariaat en het Ondernemingsloket. Je behandelt tevens de wijzigingen en de schrappingen op het niveau van het Ondernemingsloket.
•    Op die manier ook zorgen voor de samenstelling van een kwalitatieve klantenportefeuille om de doelstellingen van het departement te realiseren.
•    Acties ondernemen om de producten en de diensten van Partena Professional (en haar partners) te promoten ; aan cross- en up-selling doen bij de nieuw aangesloten klanten of de bestaande klanten om de rentabiliteit per klant de verhogen en het klantenportefeuille van de onderneming te ontwikkelen.
•    Instaan voor het administratieve beheer en de kwalitatieve opvolging van de nieuw aangesloten dossiers om een optimale dienstverlening te garanderen aan de klant en aan de Business.
•    De onderneming vertegenwoordigen bij de klant en bij de partners om een netwerk op te bouwen of te onderhouden.
•    Voortdurend geïnformeerd blijven over de evoluties binnen jouw domein om de geloofwaardigheid van jouw dienst , die gebaseerd is op geactualiseerde kennis ,te versterken.

Wie ben je ?
•    Je hebt minstens een bachelor diploma en een ervaring in het commercieel domein als commerciële assistente, Customer Advisor, Insides Sales,....
•    Bij voorkeur heb je ervaring binnen een sociaal secretariaat, een ondernemingsloket en/of een sociaal verzekeringsfonds.
•    Je beheerst het Nederlands . Je hebt een goede kennis van het Frans of het Engels.
•    Dankzij jouw commerciële ingesteldheid buit je opportuniteiten uit of ontwikkel je ze om jouw doelstellingen te bereiken.
•    Je bent in staat de noden van de klanten te begrijpen en op te sporen.
•    Je past je gemakkelijk aan een veranderende omgeving en je blijft efficiënt tijden kritieke periodes.
•    Je bent georganiseerd en je vat je problemen aan in functie van tijd en prioriteit.
•    Je bent volledig autonoom maar je houdt tevens van teamwerk.
•    Dankzij je relationele competenties, ben je in staat informatie op een duidelijke en efficiënte manier uit te wisselen.

Zin om de uitdaging aan te gaan ?
Vul je profiel aan via deze link en vertel ons wat jou motiveert.

Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 5 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Sales buitendienst / vertegenwoordiger
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Brussel (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Minstens 2 jaar ervaring

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales buitendienst / vertegenwoordiger' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.