Terug naar zoekresultaten
Accent

Account Manager Telematica

Accent | Antwerpen | Bepaalde duur, Voltijds

Nog 1 dag om te solliciteren

Onze klant is actief in telecom beveiliging van voertuigen en IOT voor KMO's.

Account Manager Telematica

Functieomschrijving

Als account manager in de telematica bezoekt u na een opleidingsperiode prospecten en klanten. Je geeft advies over de oplossingen om hun vervoer transporten en externe resources beter te volgen te plannen en communicatie mee te voeren. Door gerichte vragen stellen naar:
  • De manier waarop zij communiceren met hun mobiele medewerkers
  • hoe ze de activiteiten van de externe diensten opvolgen
  • hoe de mobiele resources van de betreffende klanten ingezet worden
  • Waar de oplossingen kunnen helpen om het verschil te maken.
Vanuit uw expertise positioneert u zich naar uw klanten als een specialist in de materie die de klant en zijn organisatie helpt verbeteren. Hierbij staan vertrouwen lange termijn samenwerking en eerlijkheid in uw voorstellen centraal. Daarnaast hebt u oog voor andere opportuniteiten bij uw contacten inzake het volledige aanbod. Het bijstaan van uw klanten in de verbetering van de communicatie met hun mobiele teams en het afsluiten van een verkoop bezorgt u de ultieme kick. U werkt in een team samen met 2 andere commerciële collega?s op de baan 1 commerciële binnendienst en 2 support collega?s om uw klanten te ondersteunen in hun vragen.

Profiel

De ideale account manager telematica:
  • Heeft een bachelor diploma of is gelijkwaardig door ervaring.
  • Heeft een bewezen B2B ervaring
  • Zoekt steeds naar nieuwe klanten
  • Onderhoudt graag contacten met bestaande klanten
  • Behoefte detectie marktopportuniteiten afsluiten prospectie? zijn begrippen die u als muziek in de oren klinken.
  • Is organisatorisch maakt zelf een efficiënte planning op
  • Heeft interesse in en feeling met technologie en/of telematica oplossingen en de bedrijfskritische aspecten die daarbij te pas komen (efficiëntie processen? ) .
  • Is gedreven om te slagen.
  • Heeft een vlotte kennis van de courante pc-pakketten. *
  • Ervaring in de automobiel of in ICT dienstverlening is zeker een troef.
  • Tweetaligheid is noodzakelijk.

Aanbod

Een voltijdse functie met optie vast binnen een gezonde KMO.
De nodige interne opleidingen.
Doorgroeimogelijkheden.

Interesse?

VG13/BUO
Antwerpen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 1 dag om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Frans, Nederlands

Aanbod

  • Bepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Antwerpen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.