Terug naar zoekresultaten
Accent

Account Manager Machineverhuur regio Aarschot/Tienen

Accent | Meerdere regio's | Voltijds

Nog 5 dagen om te solliciteren

Onze klant is één van de meest gerenommeerde verhuurbedrijven in Europa als het gaat om de verhuur van machines gereedschappen units en catering- en event-equipment. Al bijna dertig jaar verhuren zij ook al het materiaal dat nodig is om van elk feest een succes te maken. Van designmeubilair decoratieartikelen en een tot in de puntjes verzorgde tafelaankleding tot en met buffetsystemen en professionele keukenapparatuur. Zij hebben een afdeling die mobiele keukens koelunits en keukenapparatuur aan hotels ziekenhuizen het leger of grote events levert.
Bovendien werken ze al meer dan 15 jaar samen met gerenommeerde bouwmarktketens in binnen- en buitenland. De bouwmarkten willen zich onderscheiden op service. Verhuur van machines en gereedschappen maakt daar een belangrijk deel van uit. Tegenwoordig hebben zij in 2250 bouwmarkten een verhuurpunt.
Machineverhuur is en blijft de core business van het bedrijf.

Account Manager Machineverhuur regio Aarschot/Tienen

Functieomschrijving

Voor jouw regio beheer je de bestaande klantenportefeuille. Dit kunnen zowel grote als kleinere accounts zijn. Van de lokale aannemer tot een groot internationaal bouwbedrijf. Jij onderhoudt de relatie met de klant en maakt de commerciële afspraken. Daarnaast ga je er iedere dag voor om jouw klantenbestand en markt te vergroten. Dit doe je o.a. door het bezoeken van projecten en bouwplaatsen. Je maakt gebruik van je eigen creativiteit in het benaderen van potentiële klanten. Je weet de juiste contactpersonen te enthousiasmeren over de dienstverlening met als doel tot een constructieve samenwerkingsrelatie te komen. Je maakt (prijs)afspraken met jouw klanten en je werkt hierin intensief samen met jouw collega's binnen jouw regio zodat deze afspraken correct kunnen worden uitgevoerd.

Profiel

Je hebt een Bachelor werk -en denkniveau en minimaal 2 jaar relevante ervaring;
Je hebt een passie voor commercie. Je ervaart veel plezier in het contact met de bestaande klanten en je vindt het een uitdaging om nieuwe klanten te werven;
Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en je schakelt moeiteloos op diverse niveaus van medewerkers op de bouwplaats tot aan directieniveau;
Servicegerichtheid staat bij jou centraal;
Je kunt goed zelfstandig werken en tegelijkertijd zoek je de samenwerking op met de filialen binnen jouw regio om de klanten zo goed mogelijk te kunnen bedienen;
Uiteraard beschik je over rijbewijs B.

Aanbod

Een job optie vast in een bedrijf waar er een dynamische werkomgeving heerst met veel vrijheid en ruimte voor ontwikkeling. Zij zetten hun niet alleen in voor de tevredenheid van hun klanten maar ook voor de tevredenheid van hun medewerkers. Daar hoort een prima salaris bij inclusief maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering maar ook een zelfstandige functie waar ruimte is voor initiatief ondernemerschap en met ruime doorgroeimogelijkheden.

Interesse?

VG13/BUO
Vlaams-Brabant,Brussel,Luxemburg,Henegouwen,Limburg,Luik,Antwerpen,Namen,West-Vlaanderen,Oost-Vlaanderen,Waals-Brabant

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 5 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in Vlaams-Brabant, Brussel, Luxemburg, Henegouwen, Limburg, Luik, Antwerpen, Namen, West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Waals-Brabant meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.