Terug naar zoekresultaten
Accent

Account Manager (M/V)

Via Accent

Nog 3 dagen om te solliciteren

Onze klant is een dynamische familiale onderneming met hoofdzetel in Ieper en reeds 50 jaar actief als bandenspecialist voor diverse doeleinden. Met 15 filialen in België een eigen productie van velgen voor landbouwvoertuigen en een groothandel met internationale export is de onderneming een vooraanstaande en stabiele speler in zijn sector.

Account Manager (M/V)

Functieomschrijving

  • Na een intensieve training waar je de producten en services grondig leert kennen sta je in voor de verdere commerciële uitbouw van de organisatie in de regio Vlaanderen. Jouw focus ligt op de verkoop van banden en velgen via het uitbouwen van een lange termijnrelatie met klanten in de transportsector garages wegenbouw en industrie.
  • Als centraal aanspreekpunt voor de klant analyseer je de verwachtingen en behoeften geef je technisch advies en denk je mee in termen van oplossingen. Je ziet toe op een kwalitatieve dienstverlening en volgt op van offertefase tot de naleving van de afgesproken leveringstermijnen en services. Je klanten zijn zowel private als publieke organisaties waar ook vaak met tenders wordt gewerkt.
  • Door je relationele en persoonlijke aanpak bouw je een sterk netwerk uit in de sector en detecteer je nieuwe opportuniteiten in de markt. Ook met leveranciers bouw je een gedegen vertrouwensband op.
  • Je werkt nauw samen met je collega?s in de filialen de commerciële binnendienst en de aankoopafdeling. Je rapporteert aan de Sales & Marketing Manager.

Profiel

  • Je beschikt over aangeboren commerciële vaardigheden en bouwde ervaring op als ?relatiebouwer? bij voorkeur in een aanverwante sector (banden/velgen). Een sterke interesse en leergierigheid is een must.
  • Je combineert uitstekende communicatieve vaardigheden met een sterk organisatorisch vermogen en een dynamische constructieve en resultaatgerichte houding.
  • Als adviseur van de klant ben je proactief professioneel en pragmatisch ingesteld en stel je creatieve oplossingen en initiatieven voor.
  • Je combineert een sterke teamspirit met de vereiste zelfstandigheid en toont aanpassingsvermogen en flexibiliteit zodat je kan inspelen op veranderende prioriteiten.
  • Je bent goed tweetalig (NL /FR) en hebt een gedegen kennis van Microsoft Office.

Aanbod

  • Een aantrekkelijk verloningspakket met extra legale voordelen.
  • Een uitdagende functie met groeiperspectief en ruime autonomie.
  • Een aangename en stimulerende werkomgeving in een sterk groeiend bedrijf.
  • Een gedegen opleiding en ondersteuning.
West-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 3 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in West-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.