Terug naar zoekresultaten
Mercuri Urval

Account Assistant

Ondersteunen van een team consultants

Via Mercuri Urval

Mercuri Urval is een internationaal, award-winning HR consultancy bedrijf, in 1967 ontstaan in Zweden en actief in meer dan 60 landen. Wij helpen onze klanten in het bereiken van hun resultaten en in het verbeteren van hun competitiviteit. Als business partners ondersteunen we hen in hun strategie en aanpak, bij de optimalisatie van hun klantenrelaties en bij het aantrekken en ontwikkelen van medewerkers met de juiste competenties. In België staan we met een 40-tal hoogopgeleide, enthousiaste professionals klaar voor onze klanten (zowel lokale als internationale spelers) uit de meest uiteenlopende sectoren. Voor ons kantoor in Antwerpen (Berchem) zijn we op zoek naar een gedreven collega (m/v) die wil meebouwen aan ons succes.

Account Assistant

Functieomschrijving

Afwisselende functie met veel contacten
Als lid van ons Support-team volg je de verschillende opdrachten van de consultants op :
  • Je beantwoordt telefoons en helpt jouw gesprekpartners op een kwalitatieve manier.
  • Je zorgt ervoor dat klanten en sollicitanten zich welkom voelen in onze kantoren.
  • Een professionele aanpak en communicatie zijn essentieel omdat je in contact komt met klanten en kandidaten op hoog niveau (nationaal, internationaal).
  • Je biedt ondersteuning op het vlak van organisatie en administratie, gaande van agendaplanning, organisatie van de afspraken, plaatsen van advertenties, tot het nalezen van de offertes en rapporten.
  • Je coördineert  ook de praktische werking van het kantoor. Kortom, er wacht een gevarieerde job op jou waarin je met veel zaken tegelijkertijd kan bezig zijn.

Profiel

Pragmatisch, service-minded en polyvalent
  • Na een hogere opleiding deed je een eerste ervaring op in een servicegerichte functie.
  • Je bent drietalig (NL/ENG/FR) en uiteraard kennen MS-Officetoepassingen geen geheimen voor jou.
  • Pit, leergierigheid en een juiste motivatie zijn voor ons belangrijker dan een jarenlange carrière.
  • Je bent een optimist die snelheid, servicegerichtheid en nauwkeurigheid weet te combineren.
  • Je legt vlot contacten op alle niveaus, zowel intern als extern.
  • Je bent flexibel, je denkt vooruit, je weet van aanpakken, je neemt initiatief en je zorgt voor oplossingen.
  • Klantgerichtheid en professionalisme zijn jouw drijfveren.

Aanbod

Wat bieden wij?
Een gevarieerde functie binnen een klein team in een internationale organisatie
Je komt terecht in een moderne en aangename omgeving. Je wordt lid van een gedreven team met een hart voor de job. Onze bedrijfscultuur wordt gekenmerkt door open communicatie, (zeer hoge) klantgerichtheid en het nakomen van beloftes. Professionalisme en een gemoedelijke werksfeer gaan bij ons hand in hand. Je krijgt een salaris aangepast aan je ervaring, aangevuld met een pakket extralegale voordelen.
 
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Management assistant / Secretariaat
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Berchem (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / Secretariaat' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.