Terug naar zoekresultaten Vorige

6 van 15

Volgende
Baloise Insurance

Acceptant-Beheerder BA

Bij Baloise Insurance

Staat 16 dagen op Jobat.be

Dynamiek is onze traditie.
Onze medewerkers krijgen de vrijheid om hun evenwicht te vinden.
Tussen werk en privé.
Tussen eigen initiatieven en onze uitdagingen.
Tussen inspirerende collega's en persoonlijke waarden.
Als verzekeringsmaatschappij met een rijk verleden, combineren we het beste van twee werelden om die van u iets veiliger te maken.
Benieuwd hoe jij in deze combinaties past? Ontdek meer op www.baloise.be/jobs.

Acceptant-Beheerder BA

Functieomschrijving

Doel van de functie is het proactief beheren van nieuwe en bestaande zaken binnen Ondernemingen BA teneinde binnen de vooropgestelde doorlooptijd een overeenkomst te hebben die aanvaardbaar is voor alle partijen en waarbij de juiste balans tussen rendement en commerciële belangen wordt bewaakt.

Enkele verantwoordelijkheden binnen dit proces:

  • Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst, integratie, vervollediging en evaluatie van de te behandelen aanvragen.

  • Je analyseert de gestelde vragen en neemt een standpunt in over alle beheersvragen en verzorgt binnen de vooropgestelde SLA's de administratieve verwerking.

  • Je maakt nieuwe zaken op.

  • Je communiceert het standpunt en onderhandelt met de makelaars om tot een oplossing te komen die aanvaardbaar is voor alle partijen.

  • Je volgt de jou toegewezen dossiers op.

  • Je behandelt klachten.

  • Je signaleert knelpunten en mogelijke verbeteringen over procedures, werkwijzen, samenwerking en systemen.

  • Je neemt deel aan projecten en technische acceptatietesten.

Profiel

  • Je bezit een professionele Bachelor bij voorkeur in economische, financiële of juridische richting met 5 jaar relevante werkervaring binnen verzekeringen in de betrokken tak.

  • Je bent duidelijk, open en bekwaam in het overbrengen van kennis en ontwikkeling van competenties bij collega's. 

  • Je hebt sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden met oog op het correct en professioneel uitwisselen van informatie met de klant, terugkoppeling naar andere diensten en overleg binnen het team en met de teamleader.

  • Je bent teamgericht met een positieve instelling naar collega's en onderneming. 

  • Je kan consequent, nauwkeurig en oplossingsgericht werken met een scherp inlevingsvermogen gekoppeld aan een sterke klant- en servicegerichtheid. 

  • Je bent uiterst nauwkeurig en grondig in het (zelfstandig) uitvoeren van zijn/haar taak, je bent een systematische en efficiënte organisator. 

  • Je hebt een zeer goede kennis Nederlands en een goede kennis Frans; bijkomende talenkennis is een pluspunt.

Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 44 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Dossierbeheerder
  • Sector: Financiën en Verzekeringen
  • Berchem (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Frans, Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Dossierbeheerder' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.