Terug naar zoekresultaten Vorige

5 van 40

Volgende
Medi-Market

Aankoopassistent

Nijvel

Medi-Market | Henegouwen | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 17 dagen op Jobat.be

Medi-Market Group is een nieuwe keten in de apotheek en parapharmacie die via winkels tot 1.000m² en 2 webshops (www.pharmaclic.be; www.medi-market.be) het breedste gamma van gezondheidsproducten tegen de laagste prijzen voorstelt. Dit innoverend concept garandeert aan haar klanten gepersonaliseerde adviesverlening door specialisten en een zeer uitgebreid gamma aan gezondheidsproducten, natuurlijke geneesmiddelen, dermato-cosmetica, specifieke voeding en babyverzorging. De groep kent een sterke groei, volgt een omnichannel strategie en heeft sterke ambities om zich nog verder te ontwikkelen.

Om het reeds aanwezige team van de centrale te Nijvel te versterken en om de groei ervan te bevorderen is Medi-Market Group op zoek naar een:

AANKOOPASSISTENT FR-NL

Aankoopassistent

Functieomschrijving

De Procurement Assistant zal nauw samenwerken met de aankopers en hen bijstaan in het dagelijkse beheer van het assortiment. De aankoopafdeling, actief in de kern van het bedrijf, staat in contact met alle partijen binnen het bedrijf: de algemene directie, de leveranciers, de boekhouding, de medewerkers in de winkels, de afdeling marketing, enz. U zal meerdere gevarieerde taken voor uw rekening mogen nemen in een jonge onderneming in volle expansie!

Uw taken zullen bestaan uit:

  • Dagelijks beheer van de database van artikelen:
    • Creëren van nieuwe leveranciers/nieuwe referenties
    • Communiceren van wijzigingen (nieuwigheden, verwijderen van artikelen, …) naar de verschillende verkooppunten toe
    • Tarieven aanpassen en up-to-date zetten
    • Opvolging van de prijspolitiek
    • Enz.
  • Uitvoering en opvolging van het commercieel plan en de marketing afdeling steunen:
    • Encoderen van promoties in de database
    • Verzamelen van de nodige informatie voor de realisatie van promotionele affiches / folders en het promotiemateriaal voor de verkooppunten
    • Facturatie van de commerciële acties
    • Enz.
  • Coördinatie met de andere centrale diensten (boekhouding/administratie) van de onderneming om toe te zien op de nauwkeurige opvolging van de procedures in de winkels, zodat de facturatie perfect overeenstemt met de fysieke levering in de verkooppunten.

Profiel

  • U bent tweetalig Nederlands-Frans, zowel schriftelijk als gesproken. Dit is een must.
  • U hebt een passieve kennis van het Engels.
  • Ervaring in een administratieve functie.
  • Ervaring met een “back office” systeem (ERP). Kennis van DB Facts-SAGE is een plus.
  • Operationeel beheer en organisatie zit in uw genen.
  • Een degelijke kennis van MS Office, voornamelijk van Excel.
  • U werkt graag autonoom en bent probleemoplossend gericht.
  • U bent flexibel en houdt van teamwerk.
  • U beschikt over uitstekende communicatievaardigheden, zowel schriftelijk als gesproken.

Aanbod

  • Een contract van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijk salaris in functie van uw ervaring en verantwoordelijkheden.
  • Autonomie en ondernemerschap in uw werk én samenwerking met andere collega’s.
  • De mogelijkheid u op zowel persoonlijk als professioneel vlak te ontwikkelen.
  • De opportuniteit om actief deel te nemen aan de creatie van een nieuw concept en aan een KMO in volle expansie.

Interesse?

Charlotte Cappelle
-

Henegouwen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 39 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Henegouwen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.