Terug naar zoekresultaten Vorige

7 van 30

Volgende
ORBID

3rd Line Infrastructure Engineer

Via ORBID

Staat vanaf vandaag op Jobat.be

Orbid is een stabiele partner die bedrijven helpt in hun groei, dit door de zorg voor de niet core activiteiten (HR, S&O, Applications, Development, Infrastructuur) weg te nemen.

De System Engineers binnen onze business unit ICT voeren voor onze klanten ICT infrastructuurprojecten uit vooral gebaseerd op hardware en software van wereldleiders zoals Microsoft, HP, VMWare, Citrix en Symantec.

Benieuwd hoe Jan, huidige Service Desk Engineer bij Orbid, zijn functie ervaart? Bekijk dan snel zijn medewerkersgetuigenis: https://www.orbid.be/werken-bij-Orbid/jan-service-desk-engineer

3rd Line Infrastructure Engineer

Functieomschrijving

  • Als 3rd Line Infrastructure Engineer sta je op een pro-actieve manier in voor de perfecte werking van de IT systemen van onze klanten. Samen met 10 andere senior engineers beheren we het datacenter, de servers, de netwerken, de beveiliging en de Cloud technologieën,…
  • Door middel van rapportering van de monitoring analyseer je de mogelijke problemen bij de klant en sta je mee in voor de pro-actieve opvolging van zijn IT-omgeving. In deze dynamische omgeving krijg je de kans om toegevoegde waarde te leveren aan de klant en zelf veel bij te leren.
  • Je werkt mee aan het verhogen van de maturiteit van de klantenomgevingen en een beter knowledge management:
    - Opstellen van verbetersuggesties ten behoeve van L1 en L2
    - Opstellen van verbeterprocessen ten behoeve van de klant
    - Dashboards
    - Automatisatie
  • Samen met je collega's werk je op de service desk, met klanten, maar ook met de 80’tal IT’ers die actief zijn bij onze klanten.
  • Je krijgt de kans om jouw technische know-how aan te scherpen door het volgen van opleidingen en zo op de hoogte te blijven van de laatste nieuwe ontwikkelingen.

Profiel

  • Je genoot minimum een bacheloropleiding in een informatica-technische richting en hebt reeds ruime relevante ervaring. Kennis en ervaring inzake ITIL zijn een sterk pluspunt.
  • Goede communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid kenmerken jou. Dit zorgt ervoor dat je de klant op een vriendelijke en professionele manier te woord kan staan.
  • Je gaat proactief en nauwkeurig te werk en je hebt geen schrik om initiatief te nemen.
  • Het oplossen van problemen in netwerk- en serveromgevingen boeit jou sterk.
  • Je beschikt over MCSE certificaten én expertise in meerdere van de volgende technologieën:
    o HP Servers en storage
    o TCP/IP, networking, firewalls, switching
    o HyperV / VMware
    o Windows server 2008 - 2012R2 / Windows 7 - 8 - 10
    o Exchange 2010 – 2013 / Office 365
    o VEEAM / Backup Exec
    o SQL Server
    o RDS / XenApp
    o Azure en andere cloud omgevingen

Aanbod

100 experten van Orbid gaan elke dag met veel drive aan de slag om organisaties future proof te maken. Door hen te ondersteunen op het vlak van technologie, mensen en organisatie.

Bij Orbid vinden we het belangrijk dat je groeit in je job én als persoon. We doen er alles aan zodat jij je thuis voelt bij ons. Elke Orbid-medewerker staat achter het vierletterwoord ‘GROW’: Goesting, Resultaatgericht, Open & Eerlijk en Werken in team. Deze waarden zijn de kern van onze bedrijfscultuur. We werken op een open en constructieve manier samen met collega’s en klanten, en geven alle kansen aan initiatieven van medewerkers. Samen met jouw carrièrecoach halen we het maximale eruit om samen te groeien.

In ruil voor de verantwoordelijkheid die je opneemt, kan je rekenen op onze waardering en een sterk verloningspakket (bedrijfswagen, smartphone, laptop en internetabonnement, maaltijdcheques en verzekeringen, collectieve loonbonus volgens prestaties, 32 verlof- en ADV dagen). Er zijn tal van momenten om bij te praten met collega’s, van Orbid teammeetings tot een gezellige drink in onze bar op vrijdag.

Meer weten over het werken bij Orbid? Surf snel naar werken bij Orbid.
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 39 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Helpdesk & support
  • Sector: ICT, Telecom en Internet
  • Merelbeke (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.