Terug naar zoekresultaten Vorige

19 van 28

Volgende

2nd Line User Support Technician

462870175

AGO Jobs & HR | Afsnee | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 41 dagen op Jobat.be

Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar www.ago.jobs. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

2nd Line User Support Technician

Functieomschrijving

Voor een innovatieve Belgische verse voedingsgroep, die een uitgebreid gamma kwalitatieve verse voedingsproducten en bijbehorende diensten commercialiseert in tal van Europese landen zijn wij op zoek naar een 2nd Line User Support Technician. Je ondersteunt de eindgebruikers vanuit het hoofdkantoor bij ICT-technische problemen met softwareproducten, -programma's of -systemen waardoor je de continuïteit van de werking binnen de organisatie garandeert. Verantwoordelijkheden: - Je helpt interne klanten met het gebruik van de ICT-infrastructuur, zodat ze hun functie optimaal kunnen uitvoeren. Hierbij fungeer je als go-between tussen het ICT-department en de lokale business unit - Je biedt de gebruikers een adequate en klantvriendelijke ondersteuning bij software-, hardware-, printer-, telefonie-, videofonie-en netwerkprobemen - Je houdt een goed overzicht op de infrastructuur en de user calls, bewaakt de inventaris van de apparatuur en borgt de beschikbaarheid van de nodige spare parts - Je documenteert interventies, informeert service desk medewerkers, bewaakt service levels en ondersteunt de system engineers - Je werkt mee aan de uitvoering en implementatie van ICT-projecten - Je rapporteert aan de ICT Service Desk Coördinator

Profiel

- Je beschikt over een ICT-diploma op Bachelor-niveau of equivalent door ervaring - Je hebt een aantal jaar relevante werkervaring - Kennis van Windows Server, Exchange, Citrix, Active Directory, WLAN? is een pluspunt - Je getuigt van drive, leervermogen en leerbereidheid. - Je bent sterk op analytisch vlak en je hebt een oog voor innovatie en optimalisatie - Je combineert conceptueel denkvermogen met een resultaatgerichte hands-on mentaliteit - Je etaleert een ondersteunende attitude naar de gebruikers toe - Je werkt vanuit het hoofdkantoor, maar je bent bereid tot occasionele verplaatsingen naar de andere sites van de organisatie

Aanbod

- Groeimogelijkheden in een boeiende en afwisselende functie in een stabiele, maar innovatieve onderneming met een aangename werksfeer - Je werkt dagelijks mee aan de groei en ontwikkeling van een vooruitstrevende Belgische voedingsgroep met internationale uitstraling - Je kan uiteraard rekenen op een competitief salarispakket aangevuld met extralegale voordelen

Interesse?

Heb je interesse? Kom dan langs in ons kantoor of mail ons jouw motivatiebrief en cv.

AGO Jobs & HR Gent IT
Poortakkestraat 57
9051 Gent IT
Tel.: 09 277 04 57
Email: gent.it@ago.jobs
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 16 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.