Retourner aux résultats

1 de 14

Suivant
Stad Aalst

Teamverantwoordelijke vergunningen en handhaving Milieu (m/v/x)

Teamverantwoordelijke vergunningen en handhaving Milieu (m/v/x)

Stad Aalst | Alost | Durée indéterminée, Temps plein

En ligne depuis 10 jours sur Jobat.be

Ben je geboeid door milieu- en omgevingswetgeving en wil je daarrond werken in een bruisende stad als Aalst? Wil je de coördinatie van een team op jou nemen en het talent van je medewerkers verder ontwikkelen? Spreekt het je aan om mee na te denken over het milieu- en omgevingsbeleid van de stad? Lees dan snel verder!

Teamverantwoordelijke vergunningen en handhaving Milieu (m/v/x)

Description de la fonction

Vanuit een leidinggevende positie sta je in voor de realisatie van de operationele doelstellingen die betrekking hebben op het team Vergunningen en handhaving Milieu (zie informatiebundel). Je werkt mee aan de taken van het team en bent tegelijkertijd de antenne en de coach. Je stelt de werkverdeling op en bewaakt de processen. Daarnaast lever je input voor beleidsbeslissingen, adviseer je het college van burgemeester en schepenen met betrekking tot dossiers in het kader van omgevingsvergunningen (milieuluik) en milieuhandhaving en treed je op als gemeentelijke toezichthouder in het kader van het omgevingshandhavingsdecreet (enkel luik milieu).

Jouw belangrijkste uitdagingen:

  • Je creëert een stimulerend werkklimaat voor je team.
  • Je garandeert de kwaliteit van de dienstverlening binnen jouw team.
  • Je hebt aandacht voor evoluties die een impact kunnen hebben op de dienst en optimaliseert de processen binnen je team.
  • Je draagt bij tot het beleid en coördineert de geleverde input van je teamleden.

Profil

  • Je beschikt over een masterdiploma of gelijkwaardig.
  • Je hebt kennis van / ervaring met omgevingsvergunningen en/of milieuhandhaving
  • Je geeft leiding op een inspirerende en motiverende wijze met aandacht voor talentontwikkeling.
  • Je bent klantgericht en gaat om met interne en externe klanten op een transparante, integere en objectieve manier.

Offre

Aanbod

  • Een gevarieerde functie in een organisatie die aandacht heeft voor een gezonde en veilige werkomgeving met ontwikkelingskansen voor iedereen.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Weddeschaal A1a-A3a (brutowedde tussen 2928,63 €/maand en 4852,74 €/maand), afhankelijk van aanvaarding van relevante anciënniteit en werkervaring).

Selectieprocedure

  • Solliciteren kan tot en met 8 mei 2019 met een recent cv en een kopie van je masterdiploma via de knop 'Solliciteer nu'.
  • Motivatie- en bevragingsdocument (eliminerend): uiterlijk in te dienen tegen 9 mei 2019 via personeelsdienst.selecties@aalst.be. Enkel indien je motivatie- en bevragingsdocument ‘gunstig’ wordt beoordeeld, word je uitgenodigd voor de verdere selectieprocedure.
  • Intakegesprek op 40 punten: 20 mei 2019.
  • Assessment: tussen 22 mei 2019 en 4 juni 2019.
  • Mondeling gedeelte (presentatie en interview) op 60 punten: 7 juni 2019.

Informatiebundel als bijlage

Voor meer inlichtingen over de selectieprocedure kan je contact opnemen met Sara Temmerman, via 053 72 32 50 of personeelsdienst.selecties@aalst.be.
Voor meer inlichtingen over de inhoud van de functie, kan je contact opnemen met Steven Ghysens, directeur, via steven.ghysens@aalst.be

Intéressé(e) ?

Ciska De Bock
053 72 32 26

Alost

D'autres ont aussi consulté

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Pour pouvoir les consulter également sur d'autres appareils, connectez-vous.

Postuler maintenant Postuler maintenant

Encore 46 jours pour postuler

Caractéristiques

Exigences

  • Bachelor après Bachelor
  • Au moins 5 ans d'expérience
  • Néerlandais

Offre

  • Durée indéterminée
  • Temps plein

Postuler avant le

Recevez de nouveaux jobs par email

Recevez de nouveaux jobs pour 'Assistant de gestion / secrétariat - Alost' dans votre boîte mail.

Nous ne vous enverrons pas de publicité.