Retourner aux résultats Précédent

3 de 14

Suivant
Weber Marking Systems

Sales support medewerker

Sales support medewerker

Weber Marking Systems | Heverlee | Durée indéterminée, Temps plein

En ligne depuis 5 jours sur Jobat.be

De Salessupport medewerker is het (eerste) plezierige aanspreekpunt van de belangrijkste klanten van Weber Marking Systems. In deze dynamische functie, wordt de nadruk gelegd op de ondersteuning van de Sales. Je hebt te maken met een grote diversiteit aan taken, personen en afdelingen. In onze snelle, multidisciplinaire werkomgeving, waar veel ad-hoc zaken voorkomen is een duidelijke communicatie, stressbestendigheid en een flexibele instelling een must. In deze functie speel je een belangrijke rol in het commerciële succes van Weber Marking Systems. Je primaire taak bestaat uit het ondersteunen van de Salesmanager, het facilitaire en ondersteunen van de (Key) Accounts en het managen van de reeds afgesloten Print & Apply orders.

Sales support medewerker

Description de la fonction

Rol binnen de organisatie

De Salessupport medewerker is werkzaam binnen de afdeling sales. De salessupport medewerker rapporteert aan de officemanager.

Tijdsbesteding

Aangezien het een nieuwe functie betreft, zullen we aan den lijve moeten ondervinden wat de exacte tijdsbesteding wordt. De inschatting wordt gemaakt, dat 50% van de werkweek wordt besteed aan het begeleiden en ondersteunen van de Salesmanager. Voor projectmanagement wordt ingepland ongeveer 50% van de werkweek.

De kerntaken van de Salessupport medewerker zijn:

•Ondersteunende rol Salesmanager

Klantcontact

Je hebt veelvuldig telefonisch contact met (potentiele) relaties. Je zorgt ervoor, dat er een hoge klanttevredenheid ontstaat. Je verzorgt commerciële activiteiten en voert verkoopgesprekken. Je denkt pro-actief mee met relaties en adviseert relaties over de wijze waarop het etiketteerproces geoptimaliseerd kan worden. Je bent actief bezig met het uitbreiden van je bestaande relaties en weet cross selling toe te passen.

Offertes

Je werkt offertes uit voor: Etiketten, linten en printers. Je bewaakt de offertetrajecten, geeft een follow-up en sluit vervolgens (indien nodig i.s.m. de Salemanager de orders.

Orders

In diverse tijdsvensters worden gedurende de dag binnengekomen orders verwerkt in SAP.

Administratie

Je zorgt ervoor, dat de administratie dagelijks op orde is. Alle relevante klantinformatie wordt verwerkt in Smart. Hiernaast zorg je ervoor, dat de juiste gegevens worden aangeleverd t.b.v. de administratieve systemen.

•Projectmanagement

De afgeronde Print & Apply orders worden administratief afgelegd en verwerkt in SAP. Vervolgens is de projectmanager het aanspreekpunt richting de klant (zowel interne als externe) en zorgt ervoor dat de installatie wordt uitgevoerd conform afgestemd verwachtingspatroon.

De projectleider zorgt ervoor dat de onderstaande zaken worden uitgevoerd:

  • Dat de accountmanager (via telefoon of skype)de betreffende techneut één week voor de installatie informeert over de businesscasus, welke oplossing is verkocht, waarom de oplossing is verkocht, wat de klant van de implementatie verwacht en wat de (eventuele) uitdagingen zijn. Hiernaast worden de eventuele do and don"t uiteengezet. De overdracht is essentieel, zodat de techneut zijn werkzaamheden kan uitvoeren conform verwachting;
  • De betreffende onderdelen op de juiste data en tijdstip op de afgesproken locatie aanwezig zijn;
  • Informeert de klant over de levertijd;
  • Informeert de planning over de levertijd, zodat een afspraak kan worden ingepland voor de implementatie. De planning neemt contact op met de klant om een afspraak in te plannen voor de implementatie. De afspraak wordt bevestigd met de klant. Vervolgens wordt gecheckt of zaken als stroom, netwerk & data en lucht zijn geregeld;
  • Controleert/informeert bij de klant dat alle onderdelen gereed zijn voor implementatie zoals stroom, netwerk & data, lucht en testproducten/materiaal;
  • Zorgt ervoor dat alle betrokken partijen op het juiste moment aanwezig zijn voor de implementatie.
  • Levert de volgende zaken een week voor de implementatie aan bij de techneut ter voorbereiding: O.B.F. tekeningen en de offerte.
  • Tenslotte: wordt een volledige projectadministratie bijgehouden.

Profil

Competenties:

  • Commercieel
  • Klantgericht
  • Accuraat
  • Stress bestendig
  • Flexibel
  • Oplossingsgericht
  • Creatief
  • Samenwerken
  • Actief/ Resultaatgericht
  • Pro-actief

Functie eisen:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden;
  • Betrokken en een echte teamplayer;
  • Enkele jaren werkervaring in soortgelijke functie is een pre;
  • Affiniteit met technische dienstverlening;
  • Kennis van en ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking (SAP);
  • Een goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en eventueel Duitse taal in woord en geschrift;
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit

Offre

Salaris tot € 4000 bruto aangevuld met extralegale voordelen zoals: groepsverzekering, maaltijdcheques, GSM-abonnement, ecocheques, vergoeding woon-werk verkeer, 13de maand en vakantiegeld.

Intéressé(e) ?

Jasmina Doudouh
03/260.84.88

Louvain

D'autres ont aussi consulté

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Pour pouvoir les consulter également sur d'autres appareils, connectez-vous.

Postuler maintenant Postuler maintenant

Encore 30 jours pour postuler

Caractéristiques

Exigences

  • Bachelor à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court)
  • Au moins 2 ans d'expérience
  • Néerlandais, Anglais, Allemand

Offre

  • Durée indéterminée
  • Temps plein

Postuler avant le

Recevez de nouveaux jobs par email

Recevez de nouveaux jobs pour 'Support vente & administration - Louvain' dans votre boîte mail.

Nous ne vous enverrons pas de publicité.