Retourner aux résultats Précédent

15 de 33

Suivant
Vrije Universiteit Brussel

Management Assistant

Management Assistant

Vrije Universiteit Brussel | Ixelles | Durée indéterminée, Temps plein

Encore 3 jours pour postuler

De Vrije Universiteit Brussel is al bijna 50 jaar een hoofdrolspeler in het Vlaamse hoger onderwijslandschap. De universiteit telt meer dan 15000 studenten en 3500 werknemers, waardoor ze de grootste Nederlandstalige werkgever in onze hoofdstad is.

De faculteiten, diensten en afdelingen van de universiteit zijn verspreid over 4 campussen: Brussels Health Campus en Brussels Humanities, Sciences & Engineering Campus, Brussels Photonics Campus en Brussels Technology Campus.

Management Assistant

Description de la fonction

We zoeken naar iemand die sterke voeling heeft met de uitdagingen van een administratieve organisatie en hierbij vlot overweg kan met de toepassingen die bij een moderne administratieve organisatie komen kijken.

Concreet houden de taken van de management assistant het volgende in:

  • Hij/zij fungeert als eerste aanspreekpunt voor vragen van medewerkers en externen aan de leidinggevenden/afdeling
  • Hij/zij beheert de personeelsdossiers van de faculteit, is eerste aanspreekpunt voor het academisch personeel en is de contactpersoon tussen faculteit en centrale diensten.
  • Back-up inroosteren van examens en lessen
  • Ondersteuning beleid
  • Plannen en agenderen van afspraken en attenderen op nakoming hiervan
  • Bewerken, verwerken en opstellen van zakelijke correspondentie
  • Documenteren en archiveren van informatie
  • Organiseren en notuleren van vergaderingen en bijeenkomsten
  • Uitvoeren van administratief ondersteunende werkzaamheden
  • Uitvoeren van inhoudelijk ondersteunende werkzaamheden ten behoeve van de directe leidinggevende

Profil

  • Vereiste deskundigheid en/of diploma’s: hogere administratieve en technische deskundigheid. Je beschikt over een bachelorsdiploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt goede verbale en schriftelijke communicatievaardigheden, zeker in het Nederlands en in het Engels. Goede kennis van het Frans in spreken en schrijven is een pluspunt.
  • Je hebt een degelijke kennis van het gebruik van de courante officetoepassingen (Office, SPO,…) op administratief vlak
  • Je hebt voldoende voeling met administratieve processen in een organisatie
  • Je hebt kennis van en affiniteit met het hoger -of universitair onderwijslandschap
  • Je vindt orde en nauwkeurigheid in het volbrengen van taken belangrijk
  • Je gaat discreet om met vertrouwelijke informatie
  • Je staat erom bekend een harde, dynamische werker te zijn, die steeds oplossingsgericht denkt
  • Je hebt organisatorisch talent in het plannen, uitvoeren en opvolgen van taken
  • Je kunt ook functioneren op zelfstandige basis
  • Je hebt een pragmatische ingesteldheid en je zoekt actief mee naar oplossingen voor het optimaliseren van de werking
  • Je bent in staat om je aan te passen aan wijzigende omstandigheden of ten opzichte van verschillende personen
  • Je voelt je betrokken bij het succes van onze universiteit en meer bepaald bij het belang van een sterke en betrouwbare administratieve dienstverlening.

Offre

Een functie bij de Vrije Universiteit Brussel, met schitterende uitdagingen, belangrijke verantwoordelijkheden, creatieve kansen en boordevol variatie. Verder bieden wij je een maandsalaris volgens de barema’s die van toepassing zijn voor universiteiten in de Vlaamse Gemeenschap, aangevuld met de volgende extralegale voordelen:

  • een degelijke introductieperiode met ook nadien kansen om je persoonlijk te ontwikkelingen via opleiding en coaching
  • maximale tussenkomst in woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • groeps- en hospitalisatieverzekering, inclusief gewaarborgd inkomen
  • opmerkelijke sportfaciliteiten en budgetvriendelijke maaltijden in ons campusrestaurant
  • een uitzonderlijke verlofregeling

De Vrije Universiteit Brussel voert een modern en dynamisch personeelsbeleid met aandacht voor de ontwikkeling van haar medewerkers en het evenwicht tussen hun job en hun privéleven. Ze heeft oog voor de belangrijke maatschappelijke thema’s van vandaag met een beleid binnen een sociaal en ecologisch verantwoordelijk kader en ze beschouwt diversiteit als een rijkdom voor de universitaire gemeenschap.

Meer informatie vind je op de http://www.vub.ac.be onder de rubriek ‘Word onze collega’– Vacatures voor Administratief en Technisch Personeel’.

Geïnteresseerd? Laad dan uiterlijk 24/02/2019 jouw CV, motivatiebrief en hoogst behaalde diploma (niet van toepassing voor VUB-alumni) op via onze website. Gelieve bij het uploaden van uw gegevens ervoor te zorgen dat CV en motivatiebrief elk in een apart document zijn opgenomen.

De schriftelijke selectieproef is, onder voorbehoud van wijzigingen, gepland op dinsdag 05/03/2019 in de voormiddag.

Het finaal gesprek is, onder voorbehoud van wijzigingen, gepland op dinsdag 13/03/2019 in de namiddag.

Voor meer informatie over de selectieprocedure, contacteer Rica Ciriaco op 02/629.15.85.


Kenmerken

  • Personeelsformatie: Werkingsuitkeringen
  • Aard: Onbepaalde duur
  • Omvang: Voltijds
  • Benaming functie: Management Assistant
  • Hoofdeenheid: Faculteit RC
  • Gradengroep: 5-6
  • Wijze van begeven: werving
  • Aantal plaatsen: 1

Intéressé(e) ?

Sibylle Keymeulen
02 629 2003

Bruxelles

D'autres ont aussi consulté

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Pour pouvoir les consulter également sur d'autres appareils, connectez-vous.

Postuler maintenant Postuler maintenant

Encore 3 jours pour postuler

Caractéristiques

Exigences

  • Bachelor à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court)
  • Au moins 2 ans d'expérience
  • Néerlandais

Offre

  • Durée indéterminée
  • Temps plein

Postuler avant le

Recevez de nouveaux jobs par email

Recevez de nouveaux jobs pour 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles' dans votre boîte mail.

Nous ne vous enverrons pas de publicité.