Postuler
#
Kaercher

Service Manager

Service Manager
  • Kaercher
  • Wilrijk
  • Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 23 jours sur Jobat.be

Service Manager

Kärcher is wereldwijd marktleider op gebied van reinigingssystemen, producten en diensten. Het bedrijf staat voor kwaliteit, innovatie en duurzaamheid. De sleutel van ons succes zijn onze gemotiveerde medewerkers die dagelijks hun expertise toewijden aan ons bedrijf en product.

Kärcher is een Duits familiebedrijf dat uitzonderlijke carrièremogelijkheden aanbiedt binnen een sterke, gezonde en internationaal gereputeerde groep.

Interessante uitdagingen in combinatie met uitwisseling van know-how, creëren een ideaal platform voor de individuele carrièreplanning en persoonlijke ontwikkeling.

Wij zoeken naar betrokken medewerkers die teamwork waarderen. Medewerkers die samen met ons streven naar wat Kärcher speciaal maakt : altijd het beste aanbieden, zonder uitzondering.

Description de la fonction

Jouw taken :

  • het aansturen, coördineren en professionaliseren van de Professional Services afdeling. Als verantwoordelijke voor stock, werkplaatsen en service-voertuigen, sta je in voor de dagdagelijkse leiding van de verschillende teamleaders.
  • het ontwikkelen en uitbouwen van de afdeling tot een echt Service Expert & Profit Center door het pro-actief commercialiseren van service formules en onderhoudscontracten in nauwe samenwerking met de Sales teams.
  • het optimaliseren van workflow, kwaliteit, efficiency, methodes, processen en administratie. Je ontwikkelt best practices en je formuleert verbeteringsvoorstellen op basis van een zorgvuldige opvolging en analyse van reparatie- & garantiestatistieken, bestekken en reparatieverslagen.
  • het behandelen van klachten en aanbieden van oplossingen in samenspraak met klanten en dealers.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Managing Director.

Profil

  • Voor deze uitdagende speerpuntfunctie komen kandidaten in aanmerking met een hogere technische, economische of gelijkwaardige opleiding én een relevante management ervaring in een vergelijkbare (technische) service-installatie- of onderhoudsomgeving.
  • Je hebt ervaring met een CRM systeem en met het werken in een ERP omgeving.
  • Je beschikt over leidinggevende, organisatorische- en problemsolving-kwaliteiten. Je bent teamgericht en sterk in het motiveren en dynamiseren van medewerkers.
  • Je bent een commercieel denkend, business minded en klantgericht Service Manager met sterke interpersoonlijke en communicatieve vaardigheden, présence en overtuigingskracht.
  • Je bent een doortastend, toegewijd en analytisch sterk professional met oog voor detail, kwaliteit en efficiëntie.

Offre

  • een veelzijdige en afwisselende functie binnen een sterke, gezonde en internationaal gereputeerde groep.
  • een professionele werkomgeving met een stimulerende, informele en collegiale sfeer.
  • een uitstekend salarispakket met firmawagen en motiverende doorgroei- en loopbaanperspectieven.
Calculer votre temps de trajet
À
Kaercher | Wilrijk 2610

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
D'autres ont aussi consulté
    Ajoutez votre CV
    Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

    Le job a été sauvegardé

    Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

    Pour pouvoir les consulter également sur d'autres appareils, connectez-vous.

    Encore 33 jours pour postuler

    Caractéristiques

    Exigences

    • Bachelor à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court)
    • Néerlandais

    Offre

    • Durée indéterminée
    • Temps plein

    Postuler avant le

    • 4 août

    Recevoir des jobs par e-mail

    Recevez de nouveaux jobs pour 'Cadre technique - Anvers' dans votre boîte mail.