Offres d'emploi Service clients - Bruxelles :   28 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Conseiller Clientèle Commercial – Région Bruxelles – CDD 6 mois

Depuis 1 jour

Front Office Assistant

Depuis 4 jours

Contact Center Supervisor

Expert Bancassurance Numérique KBC Live

  • KBC
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée

Customer Success Officer (FR) | Brussels

Collaborateur Support & corrective maintenance

De € 3.050 à € 3.850 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • GSM & smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Mariage
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Abonnement fitness
    • Restaurant de l'entreprise à prix réduits
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

Customer Service Consultant

Responsable du département clientèle

  • VIVAQUA
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée

Customer Advisor

Depuis 3 jours

SECOND LINE SUPPORT SPECIALIST

Commercial Advisor - Industry Sector

De € 2.767 à € 4.427 par mois

Customer Care - Chemical Sector

De € 2.767 à € 4.205 par an

Technicien(ne) Support Système et Réseau Itinérant

  • Septeo
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée

CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE

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Jobs par e-mail

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Désactivé
Activé

Gestionnaire polyvalent - chargé d'assistance

  • Touring
  • Etterbeek
  • Durée déterminée

Spécialiste Support Client

  • Septeo
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée

Customer Service Teamleader

Customer Services Leader - CATALENT

Collaborateur service client FR/NL secteur santé

Event Customer care coordinator

Collaborateur service clientèle (secteur auto - marque prestige)

Event Customer care coordinator

Collaborateur service clientèle (m/f)

Customer Care representative/logistics B2B (h/f)

Duty on Board Service Manager

  • Accent
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • GSM & smartphone
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Congés rémunérés supplémentaires

Customer Service Analyst

Assistant commercial (FR/ENG)

Office & Event Manager

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Unique Brussels

Event Customer care coordinator

Temps plein
En ligne depuis 9 jours sur Jobat.be

International company in the communication sector. 

Event Customer care coordinator

Description de la fonction

Registration, Travel & Accommodation – Events

• Assist in building the registration website according to the given instructions i.e.: content in different language

• Assist the participant in registering properly at the events (different places in Europe)

• Assist with the coordination of participant’s travel & accommodation formalities – EU ID/passport verification, minor’s attestation, country of departure, any disable accessibilities requirement, coordination with hotel/flight reservations (made by another agency)

• Coordinate and share event’s delegate communications such practical information -

• Share the registration lists (GDPR compliant) with other agencies involved in the project

• On-site registration support (airport presence) if required

• Collect the costs incurred by participants and work on per diem fees with the accounting department for reimbursement. What do we expect from you?

Profil

• Advocate a high level of service attitude and professionalism, which includes industry knowledge and understanding

• Respect timelines and critical dates and related action items

• Work without constant intervention from the Project Coordinator (manage one-self) & prioritise tasks and projects

• Assist with all source project-related third-party suppliers appropriately and effectively, in line with procurement and EU guidelines

• Ensure operational excellence and be 'Quality Obsessive'

• Accept to work certain weekends as all events take place at that moment.

Admin, IT & Tools

• Complete procedures, documents, forms, reports that are essential to the day-to-day operations of project.

• Effectively use all job-related tools and systems, computer hardware/software

• Respect the GDPR regulations, privacy policies related to events/conferences

 

Offre

You will work in a young, dynamic, international company in the field of communication

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À : Unique Brussels | Auderghem 1160

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Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier après Bachelier