Postuler
#
ASAP Wallonie Office (Wavre)

Customer Service Operator ENG/DUT

Encore 1 jour pour postuler

Customer Service Operator ENG/DUT

ASAP est devenu un groupe RH de premier plan, implanté sur 80 sites en Belgique.
Recrutement et sélection, administration des salaires, outplacement, conseils socio-juridiques, les titres-services, intégration de logiciels RH… Depuis des années, ASAP est bien plus qu’un simple spécialiste de l’intérim.

ASAP se concentre sur le talent, le développement de relations à long terme et l’enrichissement continu de ses connaissances RH. Avec enthousiasme, évidemment. Car sinon, d’où viendrait le slogan « Enjoy your Job » ?

Description de la fonction

In order to improve the after- market service to its European customers of the Robotics Department, YE is looking for a Customer Service Operator.

Role :

You will report to the Head of After Sales section.
Your main tasks will be :

• To receive calls, emails, requests from customers asking technical support for preparation of new installations, for solving problems encountered at installation time, for diagnosing and solving troubleshooting issues, and in general for any matter related to the installation, commissioning, maintenance or repair of robots.
• Visit on site, installation and setup on field.
• To collect required information about the robot, application, context and description of the encountered problem.
• To log this request for support in YE’s ticketing/CRM system, and to dispatch the customer request to the appropriate person in the after sales, engineering, sales administration or sales section.
• To follow up the processing of the service request until its full resolution
• To draw weekly dashboards summarizing the activity of the elapsed week, with appropriate indicators.
• In quiet periods with fewer or no service calls, you will manage updates, translations and broadcast of technical bulletins, technical documentation and of the knowledge base.

Profil

• You are service minded and operate in a structured and disciplined way.
• You are stress – resistant.
• You have excellent oral and written communication skills in English and Dutch. Practice of French is strong asset.
• You are able to organise your own work processes and to lead the implementation of related processes with the other sections.
You have a bachelor’s degree in technical sciences, such as Electro-Mechanics, Robotics or IT, and you have a good understanding of technical equipment.

Offre

• An open and nice working atmosphere with colleagues working at a high level of expertise, striving altogether to achieve ambitious objectives.
• A permanent employment contract with a competitive salary package and fringe benefits.
• Career evolution in Yamabiko Group, which offers opportunities and challenges in fast growing robotic markets.
Calculer votre temps de trajet
À
ASAP Wallonie Office (Wavre) | Place Alphonse Bosch 32, 1300 Wavre

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

D'autres ont aussi consulté
    Ajoutez votre CV
    Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

    Le job a été sauvegardé

    Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

    Pour pouvoir les consulter également sur d'autres appareils, connectez-vous.

    Encore 1 jour pour postuler

    Caractéristiques

    Exigences

    • Bachelor académique
    • Au moins 2 ans d'expérience
    • Néerlandais, Anglais, Français

    Offre

    • Intérim option contrat fixe
    • Durée indéterminée
    • Temps plein
    • De € 2.400 à € 2.600 par mois
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant
    • Chèques-repas
    • GSM & smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle

    Postuler avant le

    • 13 juillet

    Recevoir des jobs par e-mail

    Recevez de nouveaux jobs pour 'Service clients - Brabant wallon' dans votre boîte mail.